Gå til innhold

Åler seg fremover 3,5 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det i tidligste laget? La snuppa på magen på babygymen her i gårkveld, gikk på kjøkkenet for å koke opp noe (har stue og kjøkken i ett da, så hørte henne hele tiden),kom tilbake etter et par minutt og fant henne midt ute på gulvet et par meter fra der jeg la henne ned :)

Har sett at hun har ålt seg litt rundt på babygymmen da, snurra rundt 180 grader og sånnt, men ikke at hun har kommet seg så langt fremover!

Kan ikke forstå at hun har rullet seg ut der heller, hun lå liksom i en "rett linje" fra der jeg la henne..må visst invistere i lekegrind snart! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink! Min gutt ålet seg også hit og dit når han var på den alderen, men ikke metervis da hehe.. Mest rundt og rundt

Skrevet

Ja det er veldig tidlig:) MIn er 7,5 mnd og har såvidt begynt å dytte seg bakover. Også beveger hun seg rundt sin egen akse:)

Skrevet

Det er tidlig ja! Mine 3 yngste har vært mellom 4,5 mnd og 5 mnd og fikk mange kommentarer på at det var veldig tidlig også. Flink jente du har da :-)

Skrevet

Veldig stolt ja :)

Hun lker veldig gdt å ligge på magen da, så det hjelper vel på! Sitter å ser på henne nå, trekker knærna litt under seg og skyver ifra:)

Skrevet

Nja, det er kanskje litt tidlig. Mine to første var 4 mnd. da de ålte seg i rask fart. De krøp aldri med rumpa opp, men gikk rundt 7 mnd. når de holdt seg og gikk stødig rundt 9 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...