klar for 3? Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 som de kan ligge i når de begynner å sparke av seg dynen?
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 På H&M feks. Der koster de 149 kr. I str fra 4-12 mnd, og fra 1-3 år. Vi har begge str, og sjarmtrollet er snart 11 mnd. Han er akkurat passe varm om natta, er ca 15-17 gr på soverommet hans. Men vi har dyna litt over han da,selv om det skal være unødvendig når de bruker pose. Har bare body under, men kan bruke ullpysj også hvis man bare bruker posen. Her er det ikke natta hvis han ikke får på posen. Brukte pysj her en natt for vi måtte vaske posen (før vi kjøpte en til), men da var han masse våken om natta.. Kan anbefales! Men hjelper ikke på at han reiser seg opp da.. Klarer det likevel..
AO3 Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Vi har både fra IKEA og fra H&M - begge er veldig fine og BILLIGE, og anbefales!
Lillepromp blir storesøster Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Jeg var veldig treig til å kjøpe. Kjøpte for et par uker siden, da jenta var ni mnd. Det skulle jeg gjort før! Sove mye bedre nå. Kjøpte min på IKEA. Tror den kostet 129,-
skyttel71 Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Hvilken av de på Ikea er best? De hadde jo så innmari mange.. Har fundert mye på hva jeg skal ha med av soveutstyr til vogn og seng da vi skal en del til varmere strøk de neste mnd. Kanskje det holder med en sånn pose? Noen med erfaringer?
Trollemor75 Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Vi har sovepose fra Grobag. Kjøper de stort sett i England da de er mye billigere der, men de finnes også hos T.I.N.Y. (til blodpris). Bruker ikke dyne i tillegg, og holder meg til anbefalingene som følger med posen ang. klær. Som regel bare langermetbody + overdel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå