♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Eldste mann på 7 spurte i dag om han måte gå med dress for det var så varmt i går. Men det var for å nevne det varmt når han skulle gå hjem fra skolen. I dag tidlig var det -8 grader ca ute, er forsatt en del snø, men på dagen er det oppmot kanskje ca 5 grader ute. Og jeg kan skjønne at det blir varmt da. Men synes det er litt for mye snø og kaldt ute til å kutte ut dressen... Hva har dere på skole barna ute nå? og når slutte med strømpebukse og dress?? Like vanskelig hvert år
labine Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Todelt. Så kan han ha bare jakke når han skal hjem. Regner med at skolegutten min tar på utebuksa når han er ute og leker - selv om han kankjse burde ha hatt en som er litt tynnere enn den han har hatt i hele vinter har han ikke klaget (skogstad sin utebukse er forøvrig å anbefale for aktive gutter - det er dobbelt lag stoff på knærne, og når de er så store er det viktigere at utetøye er slitesterkt enn veldig mykt og lett) Min eldste bruker ikke longs hver dag lenger, men han er ni og bestemmer det litt selv, mens seksåringen min kommer nok til å bruke longs en god stund til - da er det nok noen varmegrader om morgenen når han slutter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå