Gå til innhold

Disse herlige bevegelsene <3


missgs *OVERTID*

Anbefalte innlegg

Er i uke 21 og kjenner bevegelser hver dag, det har jeg gjort en stund :)

Helt fantastisk! Kjenner best veslegutten min når jeg ligger flatt på ryggen med hånden på magen, da kjennes det veldig godt på utsiden nå også!

Det er så mye mer virkelig nå som jeg får bevis på at han er der inne, og i tillegg er en aktiv liten gutt :)

Andre som har det på samme måte?:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 17+6 idag, og kjente det først på utsiden på lørdag! Pappaen sperret opp øynene. Nå begynner det faktisk å bli helt virkelig, hjernen min forstår at det ligger en baby inni der. Ikke bare et konsept. Så kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro :)

Ja, det er rart hvor mye mer virkelig det blir med en gang!

Spesielt også for dem rundt oss, det blir på en måte pappans og andre familiemedlemmers første møte med veslegullet :)

Jeg og datteren min på 7 år har et fast ritual hver kveld når hun skal legge seg nå. Da legger hun hånden på magen min mens jeg leser og slik sovner hun også :)

*smelt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig!! Kjenner voldsomme bevegelser nå jeg også, gjort det en god stund. Men småen blir selvfølgelig stille som en mus når pappaen legger hånda si på magen for å kjenne etter. Jeg har kjent bevegelsene utenpå selv da, men det hjelper lite å si til nyskjerrige mann og barn:) Er 19+1 nå jeg.

 

Vi har forresten også en 7-åring, som er veldig veldig stolt og glad for at en lillebror er på tur. Hun underviser alle som orker å høre på om både fødsel og ultralyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en liten sprelsk gutt selv, masse sparking, og er ikke så rart for på ultralyden slo han salto og sparket som en gal:)har kjent liv siden uke 14 ca, men de siste ukene, tydelige herlige spark, kjempe gøy!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett en herlig tid! Vil igrunn si at dette er den beste perioden i svangerskapet. Vi er ikke alt for store og kan fremdeles bevege oss mer eller mindre smertefritt, samt at for de fleste så er kvalmen helt borte og vi er i litt bedre form :)

Så bare å nyte sparkene og bevegelsene mens de fremdeles er så svake at de ikke brister ribbeina våre..hehe :) Det gjorde eldstejenta mi når jeg gikk gravid med henne ;)

 

De er jamen søte og veslevoksne disse barna våre :) Datteren min også holder lange foredrag til venner og familie om hvor stor babyen er nå, kommer med navneforslag og snakker om ham masse. Men er spent på om sjalusien kommer når han endelig er her :)

 

Kos dere videre damer!

Herlig er dette <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...