MerraSomGår Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Hei! Tenkte jeg kunne dele min erfaring, da det sikkert er flere som sliter med urolige bein. Jeg har vært ganske plaget av dette - det prikker og er fælt i leggene om kvelden. Det føles som om du har lyst til å ta en filetkniv og skjære av musklene på leggene for å få det bort! Men i går var jeg hos akupunktør for å få modningsakupunktur, og da satt hun noen nåler for de urolige beina også. Og det hjalp skikkelig! I går kveld var det bare så vidt jeg kjente litt prikking og urolighet. Jeg anbefaler å prøve akupunktur. Jeg bor i Bergen og gikk til Jorunn Tunestveit. Veldig hyggelig og flink dame som både er jordmor og akupunktør. Det koster 500,- for første gang og ca 350 for andre gang.
Dory Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Heisann, Jeg var plaget med urolige bein i mitt første svangerskap, da på natten. Denne gangen fikk jeg et tips om å spise en banan før leggetid. Dette fungerer for meg og jeg har ikke vært plaget av urolige bein. (har 29 dager igjen).
mammantilT&I Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 jeg fikk tips av jordmor og en vennine om å ta magnesium tilskudd ( det er magnesium i banan også ) og dette funker for meg etter bare dagers bruk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå