Gå til innhold

3D-ultralyd - morkaka ligger foran

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på 3D-ultralyd om en uke. Er da 27 uker på vei. Har hørt at man kan få dårligere bilder dersom man har en foranliggende morkake. Er det noen som har erfaringer de vil dele med meg? Gjerne bilder også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har og morkaka på framvegg. Blir dessverre dårlige 3D-bilder... Er iallefall min erfaring. Bedre de andre bildene du får i profil.

Skrevet

Jeg hadde også morkaka foran på magen. Men det var ikke den som skapte de store problemene, det var mini som absolutt skulle ligge med ansiktet innover og litt til siden. tror vi fikk 1 bra bilde av ansiktet!

Angret ikke for at jeg tok ULen, kjente meg enda nærmere babyen etter å ha endelig fått sett ansiktet hans :)

Kan anbefale Sigrids Ultra hvis du bor i Stavangerområdet!

Det er nok varierende kvalitet på utstyret som brukes også.

Skrevet

jeg har foranliggende morkake men jeg fikk kjempe bra bilder og video:-)

Morkaka skapte ingen problem her! har også noen ekstra kilo fra før, men bildene ble kjempe bra!:-)

Har et par bilder her:

http://linyen.blogg.no/1265029279_engelen_vr_3.html

Vi var på Ultralydklinikken på Lysaker og er super fornøyd med sonografen og utstyret:-) Anbefales!

Skrevet

Takk for alle som har svart. Jeg gleder meg veldig, men vil ikke skru forventningene helt opp dersom det viser seg at morkaka gir skygger. Godt å høre at noen har gode erfaringer også.

Synes det var fine bilder du hadde lagt ut av gutten din:) Her venter jeg også en gutt! Ps: Hvor har du fått tak i dusjforhenget med kyr på. Synes det var kjempemorsomt. Har et knøttlite bad, så kyrne hadde definitivt spritet det opp og tatt oppmerksomheten vekk fra det ellers kjipe badet;)

Skrevet

Har forresten time hos Mjøskirurgene i Gjøvik. Tror det skal være ganske bra der. Men kjedelig å betale 1250 kroner hvis jeg bare får dårlige bilder..

Skrevet

tingeling87: Det er kjøpt på Ellos.no:-) Har heldigvis flyttet vi da, så nå har vi dusjkabinett:-) Dusjforhenget ble brukt i hele to uker:P hehe...

se her:

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35460&productId=229621&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

ellers har de en del fine dusjforheng på ellos, men husk å bruke lyse farger, mørkt gjør det mindre:-)

Ps. du får matchende baderomsmatte med ku på:-)

Ang UL: betalte 900kr jeg da, så er super fornøyd:-) fikk 36 bilder og 5 videosnutter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...