Gå til innhold

Når fortelle??? :)


venter et <3 til

Anbefalte innlegg

Når har dere tenkt å slippe nyheten:...? :)

til hvem, og hvordan??

 

 

Ønsker alle en flott tirsdag med våre spirende mager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har bestemt oss for å fortelle foreldre og søsken den store nyheten i påsken, da er vi 8 uker på vei, og har vært til første kontroll. Kanskje vi får med ultralydbilde, som vi bare vifter med i det vi kommer inn døra hjemme hos mor :P Det er litt ekstra spesielt i min familie, da det er første barnebarnet, og ikke minst min mormors første oldebarn. Ellers venter vi med å fortelle venner og kjente til vi er kommet litt lenger, helst etter uke 12. Må nevne at jeg skal møte ei venninne i dag, og det er mulig at jeg røper meg, må bare snakke med noen om det snart. Tenker som så at om det går galt, så er det godt å ha ei venninne som man kan støtte seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobben vet det allerede siden siden jeg er fritatt fra nattevakter pga fare for fosteret. ellers så har jeg sagt det til en venninne. vi skal på ul på torsdag så da ender det vel med at foreldrene våre får vite det. resten får vente til uke 12. ikke så lett å skjule det når alle visste at vi var i gang med nytt icsi forsøk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ul på mandagen, og i palmehelgen skal vi fortelle d til svigerforeldrene mine. Foreldrene mine bor 50 mil unna oss (på hjemplassen min), og vi skal reise dit i påska,så da har jeg tenkt å kjøpe litt påskegodt og et par smokker å legge i et påskeegg, ta hintet!! hehe

så d blir en koselig overraskelse. Er 8 uker på vei i påska. men venner skal jeg vente noen uker til me å fortelle d.

så må bare holde på denne vidunderlige hemmeligheten:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte moren min og stefaren min det igår da jeg var der på middag. Føler det er beste å si det nå fordi jeg er så veldig kvalm og det går utover avtaler og div. Skal nok fortelle pappa og lillesøster det i løpet av uka, fordi vi har stor bursdagsfeiring på lørdag, hvor alle som har bursdag i mars skal feire sammen. Og da er det ikke så veldig kult om jeg sitter der å ikke spiser eller må kaste opp.

 

Foreldrene til samboeren min skal vi fortelle til på søndag. Da kommer de på kake og kaffe pga bursdagen min. Og da skal svogern kanskje skrive på en t-skjorte "Jeg skal bli onkel". så får vi se om de tar hintet.

Svigemor kommer til å gå bananas. Hun har hintet i ett par år nå om at hun kunne tenke seg barnebarn. Har til og med barnetøy liggene på loftet som hun har kjøpt.

 

Men venner skal vi vente med, til 12 uke kanskje. får se hvor lenge jeg kan skjule det pga kvalme og div.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma vet det fordi ungene sladret til henne, men ingen andre som vet enda. Skal prøve å vente til uke 18 når vi har vært på ultralyd, får se hvor fort magen vokser denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med førstejenta sa vi d i 12 uke.

Denne gangen sier jeg d på "løpende bånd" etter hvem jeg treffer når.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det til de nærmeste venninene mine, et par av dem er nettopp blitt gravid selv, og hadde fortalt det til meg, så følte jeg "skyldte" dem å fortelle det tidlig selv. Blir nok ellers litt tilfeldig hvem som får vite det først i familien, mange bor langt unna, og jeg synes det er morsomst å fortelle det ansikt til ansikt og ikke via tlf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortalt det til de stolte storesøstrene, foreldrene våre og søsknene våre! Resten av gjengen får vente til vi har kommet litt lenger :) Men vanskelig å holde denne store FANTASTISKE nyheten hemmelig, så kanskje vi røper det til nærmeste vennepar snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det til 3 venninner og har en venninne som mistenker, etter at jeg har forsnakket litt ;) Han har fortalt det til to komipser. Trur vi kommer å fortelle litt sånn etterhvert. Men jeg trur vi skal vente til april før vi røper til foreldrene våres, da er alt litt mer sikkert. Men jeg blir sikkert til å røpe litt mer etter første UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...