Gå til innhold

Vindusshopping eller ekte shopping?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med dere andre? Har dere begynt å kjøpe inn utstyr til babyen? Jeg bruker ALTFOR mye tid på nett, surfer rundt etter barnevogn, seng, klær etc. Er redd for å kjøpe inn noe ennå, i og med at jeg ikke er lenger på vei. Så det blir med drømmingen. Er førstegangsfødende, så har forløpig ingenting av det babyen kommer til å trenge. Hva gjør dere andre, har dere begynt shoppingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også førstegangsfødende. Har faktisk ikke tenkt så mye på det enda. bortsatt fra at jeg så en annonse om sikring av barn i bilen, så jeg har bare tenkt på bilsete. men ikke kjøpt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg har ikke kjøpt noe, føler at det blir for tidlig. med surfing på nettet syntest jeg er greit så man veit hva som er best og slik, før man kjøper det i fremtiden. Jeg kommer til å vente en god stund (tror jeg da). kjæresten min har en sønn fra før av, så vi har en del ting i kjelleren. gleder meg til å ta en titt, men tørr ikke enda. menst for å skåne meg selv tilfelle noe hender;) men det håper vi jo det ikke gjør;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen. Sitter mye å ser på nett å sånn jeg også. Første gang vi skal ha barn, å jeg blir litt stresset av det. Lyst til å kjøpe nå =o)

Men jeg har faktsik kjøpt meg vogn alt. Vi var bestempt på å finne en litt klassisk en så fant vi den fine på finn.no som vi bare måtte ha. En Inglesina Classica el noe sånn. Nydelig og litt sjelden. Men vi har bestemt oss for å vente med resten til sommeren. Da blir det ikea tur =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo litt fra før siden jeg har to barn, men det meste har jeg gitt bort og solgt. Har tittet rundt på vogner for å se hva jeg vil ha, men ikke kjøpt enda.

 

Men, har kjøpt stelleunderlag på Ikea, et på badet nede og et på badet oppe. Skal ikke ha stellebord denne gangen da det ikke ble brukt de andre gangene :-)

 

Har også kjøpt lekematte, vinterpose, brystpumpe, dyne og ammepute :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...