Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Jeg støtes av det, fordi jeg er så bleik at jeg får komplekser når noen sier at jeg er hvit/lyshudet/blekansikt..
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Og jeg vil ikke lenger kalles østeuropeer. Snart bare tyveribander, tiggere, prostituerte og hotellmordere som representerer oss jo!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Ikke jeg heller, jeg blir oppriktig lei meg dersom jeg omtales som hvit.
Gjest Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Nei, men barnslig og blind kan du vel kalles....
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 HELT ENIG.. jeg vil heller ikke bli kaldt hvit lenger. blir støtt av det, for jeg ønsker en mer gylden hud egentlig. Lyshudet vet jeg faktisk talt heller ikke, men det jeg liker er : Nordmann eller norsk. for det er jo det jeg er:)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Kanskje vi kan innføre en gul merkelapp, påsydd og påkrevd, med fullt navn og adresse på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå