Gå til innhold

Jeg vil ikke kalles hvit..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg støtes av det, fordi jeg er så bleik at jeg får komplekser når noen sier at jeg er hvit/lyshudet/blekansikt..

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg vil ikke lenger kalles østeuropeer. Snart bare tyveribander, tiggere, prostituerte og hotellmordere som representerer oss jo!

 

 

Skrevet

Ikke jeg heller, jeg blir oppriktig lei meg dersom jeg omtales som hvit.

Skrevet

Nei, men barnslig og blind kan du vel kalles....

Skrevet

HELT ENIG.. jeg vil heller ikke bli kaldt hvit lenger. blir støtt av det, for jeg ønsker en mer gylden hud egentlig. Lyshudet vet jeg faktisk talt heller ikke, men det jeg liker er : Nordmann eller norsk. for det er jo det jeg er:)

Skrevet

Kanskje vi kan innføre en gul merkelapp, påsydd og påkrevd, med fullt navn og adresse på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...