Gå til innhold

Ventetiden fram til 1. kontroll


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skal til privat gyn i neste uke, da er jeg 8+2. Jeg bestilte timen for snart 1 1/2 uke siden, og tida går så utrolig sakte. Jeg prøver å tenke på andre ting, men alt jeg ønsker meg nå er en bekreftelse på at alt er som det skal være så langt. Vi har også bestemt oss for at når vi har vært på kontroll skal vi fortelle nærmeste familie vår lille hemmelighet. Det er 2 uker siden jeg fant ut at jeg er gravid, og det er så vanskelig å holde det hemmelig. Samtidig ønsker jeg ikke at alle skal vite det riktig ennå. Føler fortsatt at alt er litt for usikkert. Skal bli så godt å lette på lokket til foreldre og søsken i påsken. Håper bare første kontroll viser et friskt foster, helst med et sterkt bankende hjerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler også at det fortsatt er veldig usikkert. Er egentlig litt uvirkelig. Lykke til i neste uke.

 

Vi også har et uplanlagt men ønsket svangerskap... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til legen på mandag, da er jeg også i uke 8. Litt tidlig egentlig å dra til legen, men første før påske han hadde ledig mandager når jeg har fri, så da ble det så tidlig :-) Håper å få overtalt han til å få henvisning til en tidlig ultralyd denne gangen og, alt blir mye mer virkelig da..

 

Lykke til på kontroll og fortelle familien :-) (Vi forteller det i uke 18 om vi klarer vente..hehe..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...