M-Linn Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Er selv veldig usikker, samboer har nevnt på dette tidligere. han har så lyst til å oppkalle etter sin farmor han sto så nært. synes navnet er veldig søtt, men klarer liksom ikke bestemme meg.. vet iallefall at samboer hadde satt pris på det, å er ikke det, det viktigste d?
enlitenpågang Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Vi skal bruke Marie som mellomnavn hvis vi får ei jente:) Det er etter bestemoren til samboer. Også hadde min oldemor det som mellomnavn. Synes det er et fint navn, men litt for vanlig til at vi ønsker det som fornavn.
2010 Mammaen Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Jeg synes Marie er kjempefint! Jeg er likevel ikke helt enig med at det er det viktigste at samboer er fornøyd. Synes man skal være enig om et navn: )
Madeleine80 Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Syns det er et fint respektabelt navn. For tiden syns jeg det er deilig å høre slike "normale" navn for blir helt sliten av alle rare kombinasjoner og spesielle navn folk kommer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå