M-Linn Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Er selv veldig usikker, samboer har nevnt på dette tidligere. han har så lyst til å oppkalle etter sin farmor han sto så nært. synes navnet er veldig søtt, men klarer liksom ikke bestemme meg.. vet iallefall at samboer hadde satt pris på det, å er ikke det, det viktigste d?
Nikki 75 Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Jeg synes det er et fint navn, særlig når det er oppkalling!
Mamma til*2 jenter* Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Her har også navnet Marie vært et navn som har dukket opp...Min mann har kommet med ideen men det også fordi Marie er et slektsnavn fra MIN side! Vi har bestemt oss for å ikke sette navn før ungen er ute siden vi ombestemte oss sist. Det har mye å gjøre med den lille å man ser fort navnet når de er født! Vi diskuterer Marie,Marthe,Thea eller Eline
Gjest Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Synes det er fint:-) Vi har det i slekta .Kombinasjon Jorun-Marie og Jenny-Marie",)))
Bumblebeee Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Marie er et vakkert navn. Og hvis du ikke er helt overbevist kan det jo veldig fint brukes som mellomnavn. Men jeg synes Marie er nydelig i seg selv, og det at det er oppkalling gjør det jo enda mer flott:)
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Flott navn, samt enig med Nikki75 at oppkalling er fint :-)
Nine:) Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Syns det er veldig fint:) Både alene og i en kombinasjon! VI hadde planer om å bruke det som mellomnavn, men nå ser det ikke ut til at det passer til det andre navnet vi ender opp med:(
Bibbi - 82 Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 Datteren min på 7 år heter Celina Marie. Så synest Marie er ett nyeligt navn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå