Trimdama Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Slimproppen gikk søndag men ellers ingen tegn til fødsel. Det er nok vel og bra , for er bare i uke 32. Jeg lurer på erfaringer med ventetiden. Hva er det lengste du har gått før du gikk i fødsel? Hører om alt fra uker til mnd. Bare spendt. Får en slags falsk forventning om at nu skjer det snart!
LivK har født Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Har ikke egen erfaring med at slimproppen har gått tidlig, men har lest et sted at når den går så tidlig så kan det danne seg en ny. Ellers, når det nærmer seg fødsel, kan det gå altfra 1-7 dager fra slimproppen går til man føder. Men noen går fler uker også. Er visst veldig individuelt. Sist gang gikk min etter at riene hadde startet.
Trallllle Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 I samme båt som deg trimdama.. Trur slimproppen gikk i helga men er litt usikker.. Åssen så din ut? Litt ekkelt men men Er 33+3 idag og føler det skal skje hvert minutt:P Blir jo rimelig lurt av denne simproppen hehe
Trimdama Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2010 Jeg har faktisk en veninde som gikk 2 mnd etter "proppen" gikk men ellers så har venindene mine født ganske strakt på. Den så ut som klassisk beskrevet- en får bare lukke øynene om det blir for ekkelt- En real "snørrklyse" med ymse grønn /gul/beige farge ispedd blod. Og den var håndfalte stor vil jeg tro. men kansje det ser større ut fordi det ikke er så delikat!? hehe. Vi er vist så laga! Jeg tenkte få fatt i en JM for prat på tlf bare. Den kan vist gjenndannes og "gå" flere ganger......Tror JM kan ved sjekk- de om det var den som gikk........Hold meg oppdater da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå