Gå til innhold

Huff jeg kunne aldri hatt en hund!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg synes er utrolig kvalmt og ekkelt er at mange hunde eiere lar hunden ligge i senga og røyte og sikle til hele senga. Ser også ofte at hunde eiere lar hunden bite/slikke på hender og ansikt for så og lage mat uten og ha vasket hendene æsj! Hunder som hopper på deg på gata og puster og peser den ufyselige ekkle ånden så er de gjerne våte i tillegg og da stinker det jo noe helt for jævlig. Er også rimelig lei av all hunde dritten som ligger over alt, har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sklidd i hunde dritt! Liten utblåsning!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Da er vi informert om hva du synes og mener om hunder.

Skrevet

Inderlig godt å vite at du aldri kommer til å få deg hund :)

Skrevet

Er bare vemmelig at folk med hunder som lager mat rett etter og ha latt hunden sleike og sikle, tenk på alle bakteriene. Alle som lar hundene sine hoppe i sengen og ligge der er ekkelt og ikke minst veldig uhygienisk. 90% av hunde eierene gidde f..... meg ikke og plukke opp dritten en gang! Hunde eiere som lar hunden drite uten og plukke opp etter seg, der det ferdes mange barn gjør meg mildt sagt forbannet

Skrevet

Det er så utrolig koselig når hunden sover sammen med oss og når han ligger på kjøkkenbenken å ser på når jeg lager mat :D

Skrevet

Så det du sier, er at du også ville gjort dette om du hadde hund? Ettersom du sier at DU aldri kunne hatt hund pga slike ting?

Da skjønner jeg godt at du avstår!

Skrevet

Jeg tar aldri opp dritten etter mine to store hunder. Jeg fryder meg ved tanken på at de pertentlige husmødrene finner hundeskitt under skoene til ungene, som de har trampet inn med på de nyvaskede gulvene når de måtte på do, hehe

Skrevet

Når vi har unger på overnatting, og særlig hvis jeg ikke liker foreldrene, lar jeg ungen ligge i den senga hunden vanligvis ligger i. Og skifter ikke sengetøy først.

Skrevet

Hihihi... :) Lenge leve hunder som sikler, driter, røyter, fiser, bjeffer, slikker, jokker og puster og peser :D

Skrevet

HI, det er jo ikke hunder du har noe imot, det er hundeeiere.

Og jeg må si meg enig i at hund i seng, ikke vaske seg etter å ha lekt/kost med hundene før man lager mat, å la hunder hoppe på fremmede, ikke vaske hundene sine, ikke ha hunden i bånd, ikke plukke opp dritt ER uting alt sammen.

Jeg har for tiden 5 voksne hunder og 7 valper i hus, men kunne ikke tenke meg å tillate noen av de tingene du nevner

Skrevet

he he beklager at jeg ler. men det er jo hundeeierene som er problemet ditt. Du sier at du ikke forstår hvordan folk ikke vasker seg på hendene når hunden har slikket deg på hånden.. Kan du spise mat som andre har tilberedt da? For tror nok det er noen som er minst like uhygeniske med hensyn til blant annen håndvask før matstell og ikke har hund.. Noe å tenke på:)

Har selv hund, og hun fiser og sikler og slikker på hånden osv. men håndvask er et must. PS hun ligger i egen "seng";)

Skrevet

Jeg har hatt hun i mange år, og de fleste jeg omgås har et hundehold likt mitt. Hvor du da får 90% inn, skjønner ikke jeg. Du stigmatiserer en hel gruppe, uten å kjenne fakta. Greit nok at du ikke, liker hund og synes de er ekle.

Min hund har egen liggeplass i gangen, i buret sitt. Jeg vasker meg ALLTID på hendene før jeg lager mat, henter kopper osv. Det er en vane jeg har. Vi kan gamse med hunden, hvor den biter over hånda, men den får ikke lov å slikke. Hunden min hopper ikke på møtende. Hvis den hilser på møtende, er det fordi de ønsker kontakt med hunden. Jeg plukker ALLTID opp møkka hvis jeg ikke befinner meg på fjellet med hunden, men der er det mye annen møkk som ligger også. (Sau / ville dyr).

Men for all del. Jeg tror nok det er best for hunder at du også lar vær å skaffe deg det.

Skrevet

Ble veldig glad for at du ikke skal ha deg hund...

Vi har verdens snilleste og søteste hund, den ligger IKKE i senga, den slikker oss IKKE i ansiktet, jeg vasker ALLTID hendene hvis han har slikket på dem, vi dusjer han med jevne mellomrom og han lukter IKKE dritt, og jeg plukker ALLTID opp hundebæsjen hans..

Man bestemmer selv hvordan man vil ha det... Men det beste er om du ALDRI skaffer deg hund

Skrevet

FY FAEN! Akuurat deg , HI, skulle det vært skuddpremie på!

ÅÅÅH, som jeg elsker når hunden min rundslikker meg i ansiktet! Eller når hun hopper tett inntil meg i senga når jeg fryser eller er lei meg. Når jeg kommer hjem etter en jævli dag på jobben, og hun står logrende i døra og venter på meg.

Og JA, vi deler isen, en bit til hver, etter tur. Og Fy faen som røyter til tider, men herregud så mye jeg driter i det.

Stakkar deg, du må være det mest hjerteløse og ekleste menneske jeg har hørt om på lenge...

Skrevet

Annie 10:08

Kunne ikke sagt det bedre selv! :D

Er hjertens enig med deg!

Skrevet

Da er det jo ikke verre enn at du lar være å skaffe deg en hund, da. Case solved.

Skrevet

Til opplysning så kan jeg nevne at hundens tunge er selvrensende. Hundens tunge er altså renere enn mennesketungen. Ikke at det betyr at hundeeiere skal droppe hygienen, men bare for å dempe hysteriet til HI litt.

Skrevet

Tror HI blander gubben og bikkja her :-P

også for å sette hunden i forsvar... akkurat nå bjeffer du mer enn en hund gjør! VOFF VOFF

Skrevet

.... Og jeg kunne ALDRI hatt venner som hater hunder!

Liker man ikke hund slipper man ikke inn i mitt hjem. Har noen ytterst få ganger plassert de bort da vi har en venn som er ufattelig allergisk mot hund, men han liker hunder likevel.

Håper for din skyld at du aldri blir blind i alle fall, eller noen av barna dine, slik at dere har behov for hund.

Skrevet

PS: Mine hunder får ikke sove i seng, sofa eller slikke meg her og der... Men JA, på sommeren når det er varmt sikler de. Blir det samme som at du svetter under armene når du er varm!

Skrevet

Ler så jeg griner av denne tråden!! hehe,tror det er ei ekkel singel kjerring på 35+ med 4 katter som er HI.

Bikkja mi ligger i senga,slikker meg i ansiktet,deler is og er rett og slett et fullverdig medlem av familien. Og ang bakterier i munnen til hunden,så er det vi mennesker som har flest. Så er vel heller bikkja som burde bli kvalm av å slikke mennesker i ansiket.

Har faktisk tårer i øya så mye lo jeg av hu som frydet seg over pertenlige husmødre's frustrasjon over at barna tråkka i hundebæsj. hehehe.

I <3 dogs!!:)

Skrevet

Hehe, hun blir hvertfall nedstemt så det holder..

pripne kjerring..

Skrevet

Må si meg enig med Luna her. Etter at vi fikk oss hund har vi nesten sluttet å ha kontakt med svigerinnen min og hennes mann. De har en måte å opptre på og snakke til hunden vår som jeg overhodet IKKE liker, og da får de heller ikke komme på besøk. Vi fikk nemlig valp i høst, og disse to tålte ikke at hun tisset inne i vår leilighet når de var på besøk, og ved en anledning brølte mannen til hun. Da ble det slutt for min del, valper tisser inne i starten, de glemmer seg, vi glemmer de, og de blir gira og klarer ikke holde seg. Men man brøler ikke for det om.

Ser nå at hunden min (som snart er fylt året) er redd for disse to, og da skal hun få slippe å omgås de.

Lille frøkna her får for øvrig sove sammen med oss i sengen på morrakvisten i helgene, for da syns jeg det er koselig (men aldri hele natta gjennom og aldri om kveldene eller uten at vi er der). Dessuten bytter jeg sengetøy hver uke (i motsetning til HI som sikkert er en av de som syns det er greit at sengetøy ligger på en måneds tid).

Jeg vasker meg godt på hendene før matlaging, men det gjorde jeg da også før jeg fikk hund.

Det er så utrolig mange ting som er mye emr grisete enn hundehold, og jeg har folk jeg ikke hæler å spise inne hos fordi de er grisete, uten at de har hund..

Men syns det var festlig å se noen bli så til de grader nedstemt :D

Skrevet

Det er vel en grunn til at hun ikke prøver å backe opp innlegget sitt engang... finnes ikke så velding mange argumenter.

11:54 - Vi tolererer heller ikke at folk er nedverdigende mot hunden vår. Hvis ikke folk liker hunden vår, liker de ikke oss heller , så enkelt er det. Dessuten, var det ikke deres leilighet?? Da skal vel andre drite i hva som skjer... :/ Mye dumme folk...hehe. HI er jo et bra bevis på det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...