Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 resulterte dette i at mennene deres viste mer interesse?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Såpass at det ble en synlig/ merkbar forskjell...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 så mye at det er synes:) fra stor mage til flat
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 ja uten tvil..har mer sex nå en vi noen gang har hatt..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Men har dere mer sex fordi DU føler deg mer vel og har mer lyst, eller fordi han syns at du er mer attraktiv?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #8 Skrevet 15. mars 2010 Jeg er ikke HI men går ned i vekt for tiden. Håper ikke at mannen min begynner å vise mer interesse da hadde jeg blitt veldig lei meg...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #9 Skrevet 15. mars 2010 Min tar nå førsteskrittet til sex...det skjedde sjeldent før! Han sier hele tiden at jeg har blitt så sexy også.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #11 Skrevet 15. mars 2010 Ja da får vi satse på at du ikke merker noe forskjell 0051..Men man ser jo bedre ut i normalvekt enn overvekt..Så ikke noe neagtivt å høre at man ser bedre ut.. Jeg lar meg ikke såre lever heller i nå tid enn fortid! Men vi er alle forskjellig
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #12 Skrevet 15. mars 2010 nei.. jeg har jo øyne på hode jeg også..så er jo at forandringen er stor:) Jeg var så stor at vi sleit med å ha oss,så er bare glad!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #13 Skrevet 16. mars 2010 Ikke kult å høre at mannen ikke syns du var så attraktiv før... Og hvorfor kan man ikke se bra ut både med og uten 5 eller 10 kilo?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #14 Skrevet 16. mars 2010 Vet bare at det ikke er kult å ikke se musa si eller føttenen sine jeg.Og at jeg selv så usmakelig ut,men 5 eller 10 kg har ingen betydning! Men 30-40 kg er fort litt verre.. Men alle er pene på sin måte,ikke missforstå meg..
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #15 Skrevet 16. mars 2010 Bare tenkte på at du sa at alle er penere med normalvekt enn overvekt. Og jeg må ned 10 kilo for å få en normalvekt bmi og skulle ønske at det ikke hadde så mye å si for hvordan jeg blir oppfattet. Syns det er trist.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #16 Skrevet 16. mars 2010 Her er det omvendt, altså at det er samboeren min som har gått mye ned i vekt. Etter vekttapet har vi faktisk hatt mer sex, men det skyldes det at han har fått bedre kondis av å trene og har mer overskudd, og også det at det er lettere å ha sex. Før så var det ikke så enkelt for ham å ligge oppå meg, noe som resulterte i at jeg måtte være oppå hvis vi skulle ha oss. Og det er jo alt annet enn favorittstillingen min. Men vi har alltid vært åpne med hverandre og snakket om slike ting fra starten, så det var jo faktisk ikke noe problem. Jeg er ikke mer tiltrukket av samboeren min nå enn det jeg var før selv om vi har mer sex nå.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #17 Skrevet 16. mars 2010 Godt å høre at ikke alle er så overfladiske og dømmende!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #18 Skrevet 16. mars 2010 Nå har mange flotte populære skuespillere/ modeller etc. blitt bedratt eller forlatt av ektemannen sin. så tviler på at det hjelper å være slank. Jeg har hatt gubben min i mange år og har gått opp og ned uten at han har forlatt meg av den grunn. Det eneste som kanskje kan gjøre at det blir bedre om du blir slank er at selvtilliten din blir større og du oppfører deg deretter??
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #19 Skrevet 16. mars 2010 Vi har mer sex ja:-) Jeg har gått ned 15 kg på tre mnd, jeg har alltid vært tynn, men har slitt med bekkenet etter fødsel..først nå etter tre år kan jeg trene litt igjen. Har fått litt ekstra last å bære på og jeg har absolutt ikke følt meg vel...nå føler jeg meg mye bedre, har fått bedre selvtillitt og det hjelper på i senga;) Mannen merket først at jeg hadde gått ned i vekt etter 13 kg, så det har nok mest med meg å gjøre..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå