Gå til innhold

Hvem LIKER dere i paradise hotel da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niklas..drømmegutten min tror jeg.for en herlig mann..

Skrevet

Tja, fått mange negative inntrykk første uken. Men de jeg ikke misliker hvertfall så langt er Viktoria, Caroline, Stian. Ham mørkhåra nye idag virket jo faktisk litt oppegående, men jeg vet ikke helt altså. Tar vel litt lenger tid før jeg finner noen favoritter. Eneste jeg misliker er Daniel, og så syns jeg Torbjørn, Tine og Niklas er så ufattelig STYGGE.

Skrevet

Liker ikke paradise hotel, jeg...

Skrevet

Jentene virker stort sett trivelige og sympatiske, mens guttene stort sett er barnslige og enkle. Misliker sterkt Daniel og Emil.

Skrevet

Å ja, Emil glemte jeg.Han er motbydelig! 23.57

Skrevet

Niklas er herlig, sympatisk og voksen. De andre guttene er drittunger, men jeg liker Stian og Emil også. Emil vil bare pule mest mulig og det respekterer jeg, haha:-) Han er ærlig og virker sympatisk, bare kåt:)

Jeg liker egentlig alle jentene, ikke noe å si på dem. Egentlig bare Daniel som virker litt psokotisk..og Torbjørn som er helt på jordet og ikke klarer å snakke. Men skulle nå ønske de var ti år eldre, så alt ble litt mer nyansert...kanskje ikke så mange 30-åringer som hadde giddet da..bortsett fra Pilgaard;)

Og nå er jeg den verste Reality-nerden merker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...