Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Niklas..drømmegutten min tror jeg.for en herlig mann..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Tja, fått mange negative inntrykk første uken. Men de jeg ikke misliker hvertfall så langt er Viktoria, Caroline, Stian. Ham mørkhåra nye idag virket jo faktisk litt oppegående, men jeg vet ikke helt altså. Tar vel litt lenger tid før jeg finner noen favoritter. Eneste jeg misliker er Daniel, og så syns jeg Torbjørn, Tine og Niklas er så ufattelig STYGGE.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Jentene virker stort sett trivelige og sympatiske, mens guttene stort sett er barnslige og enkle. Misliker sterkt Daniel og Emil.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Å ja, Emil glemte jeg.Han er motbydelig! 23.57
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Niklas er herlig, sympatisk og voksen. De andre guttene er drittunger, men jeg liker Stian og Emil også. Emil vil bare pule mest mulig og det respekterer jeg, haha:-) Han er ærlig og virker sympatisk, bare kåt:) Jeg liker egentlig alle jentene, ikke noe å si på dem. Egentlig bare Daniel som virker litt psokotisk..og Torbjørn som er helt på jordet og ikke klarer å snakke. Men skulle nå ønske de var ti år eldre, så alt ble litt mer nyansert...kanskje ikke så mange 30-åringer som hadde giddet da..bortsett fra Pilgaard;) Og nå er jeg den verste Reality-nerden merker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå