Emma&Adrian Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Alene med to barn. Kommer jeg å klare studier pluss arbeid? Vanskelig for dere å svare på da hehe,men vil høre andres erfaringer Snakker om 80% stilling i jobb og kveldsstudier to kvelder i uka...pluss lesing da hehe.
erteposen + 4 Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Det kommer jo helt an på hvor stor kapasitet du har, om du har avlasting, om far har barna, hvor skoleflink du er og hvilket studie du tar. Jeg har tatt en høyere grad med nesten full jobb ved siden av, med to barn i bhg. alder. Faren pendla, og ingen familie i nærheten. Alt går om en er strukturert. Mine barn var i seng til 1900, og da har nattugla erteposen mange timer foran seg med lesing:)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 tja.........det klarer du vell helt fin kan jo si at jeg klarer med fulltidsstudier, pendling på over 3 timer 4 dager i uka, fjøs fult av dyr som skal ha sitt alene med 2 barn 2 hunder og 2 katter. så 80% og 2 dager i uka høres ut som ferie
Emma&Adrian Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2010 Emma bor hos faren 50% da,det glemte jeg å skrive... Adrian har er borte hver 3 helg,pluss de dagene jeg skal på skolen på kvelden. Utenomdet er det ikke så mye mer avlastning. Er ganske skoleflink,men ikke i alle fag hehe. Her legger ungene seg kl 20,så jeg kan jo lese etter det Takk for svar!
Emma&Adrian Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2010 ÅÅ,kua har kalva,du ga meg nettopp veldig insirasjon til at dette skal jeg klare!! Har ikke lappen jeg,og barnehagen til Adrian er veldig langt borte ifra der jeg bor,men jeg har troen på at jeg får det til jeg!
kua kalva,drektig igjen Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 vill man så går det men er tungt til tider, men alt går for en periode
Emma&Adrian Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2010 Sant det Jeg klarer dette!! Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå