solita 06 Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Har funnet ut at vinterdressen til sønnen er lekk... og lurer på om jeg skal kjøpe denne: http://www.familiebutikken.no/vardress-baltic-troll.html Og bruke med ull under fremover. Hvilken str bør jeg velge til 3 åring ca 100 cm lang? Blir str 110 for stor? Dere er sikkert lei dress- spørsmål, men Troll har jeg ingen erfaring med.. Glad for svar :-)
erteposen + 4 Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Jeg hadde nok kjøpt 110 fordi troll dressen er enkel å jusetere i midjen. Vi har god erfaring med vinterdressen, som også er vårdressen, og nå har tre gutter brukt den. Unngå tørkeskap og tøymykner.
3småtroll♥ Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Super kvalitet på troll så det anbefaler jeg! Ang str så er den ganske "normal" i str...Men som erteposen sier så kan den strammes i livet så gjør ikke noe om den er litt stor.. Knotten her som bruker 92 og enda noe i 86 har nå 98 i Trolldressen han har arvet etter søstrene og det går helt fint;)
solita 06 Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2010 Takk for svar jenter! Fint med svar fra 2 med til sammen 7 barn, det må kalles solid erfaring! Og til de som synes jeg nettopp gnålte om dress, så har jeg kjøpt og testet impregnering. Helt ok det. Men med DEN sølete uteplassen, og de snømengdene som ligger enda, så blir vel smelte og søledam-perioden lang i år :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå