Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Ser at det er noen innlegg om ønsket surogatmor Er vi mange som ønsker oss flere barn, som seff ikke kan få fler?? Skriver vi, da jeg er en av dem. Hvor mange egentlig er vi, som har ønske om surogatmor??
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 jeg. jeg kan egentlig (tror jeg da) bli gravid men av forskjelige årsaker så tør jeg ikke det igjen.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 er vi bare to? egentlig bra det da,at de andre får det til på egen hånd:)) Hvor har du tenkt på å undersøke muligheter da? jeg er helt i startfasen,har ikke bestemt meg for om jeg greier å gjennomføre et surogatsvangerskap,ser for meg at det er en psykisk belastning de 9 mnd til man "får tilbake ungen sin" og lurer også på hvordan følelsen blir for barnet med en gang,om det føles som sin egen..har født en gang før og det er jo noe spesielt. knytter bånd gjennom 9mnd og fødsel.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Gå inn på forumet til ønskebarn.no, der finner dere fler. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Nå er jeg i hele startfasen, men det er noe med det å ikke kunne bære frem barnet. Det er jo selvsagt noe helt spesielt. Vet at det er masse penger det er snakk om, og ikke minst noe psykisk det med surogatmor. Tanken da å kun få et barn, er jo bedre enn ikke å ha noe. Men, tanken kommer nok alltid til å være der. Ønske om fler. Jeg har ikke gjort så mye med det, fikk kun høre noe om det via en gyn lege. Han sa også, har du nok penger og en sterk psyke så var det jo fullt mulig å få det til med en surogatmor. HI
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Kjære Hi. Godt det er flere veier til ønskebarnet. Vil ønske deg lykke til. Jeg har problemer med å bli gravid, så mine tvillinger er resultat av eggdonasjon. Er så glad for at vi lever nå, med flere muligheter.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Var noen her som sa at det kostet 30 000 i India. Det er rimelig da. Men kommer vel en del utgifter ekstra. om ikke annet så må en jo reis ned (vet ikke om en må dit for å ta ut egg?kan ikke se for meg at de kan send nedfryste embyroer så langt?) også ned for å hent babyen og det kan vel ta litt tid før en får den med seg hjem til norge. USA er uaktuellt for oss da jeg hørte det kostet rundt en million kr. Men ser liksom på USA som mer "seriøs" selv om det sikkert er tull siden India er et stort land med mange høyt utdannete mennesker som sikkert har god kompetanse på det de driver med. Redsel er vel grunnen til at jeg eventuellt ikke kommer til å gjennomføre et surogatmorsvangerskap: Redsel for at egget blir insiminert med feil sperm, redsel for at det ikke er vårt barn som kommer ut av vår sutogatmor (og hvor er det da blitt av vårt embyro osv) Redselen for at jeg ikke skal få de samme følelsene over dette barnet som det jeg fødte selv, at jeg skal få en fødselsdepresjon uten fødsel (om det er noe som heter det hehe) Redseln for hvordan jeg skal takle det psykisk de 9 mnd jeg sitter i Norge og fosteret/babyen min er på andre siden av jorden. Hva utsetter den gravide seg for, hva om hun lever usunnt. hva om det skjer komplikasjoner som skader ungen,hvordan er det å få et barn som kanskje er hjerneskadet fordi fødselen ikke gikk som den skulle (ja jeg vet at en på naturmetoden kan få syke barn også) off,mange tanker. surogatmor er ikke en lettvindt løsning som mange kanskje tror
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå