Gå til innhold

Underhold meg!

Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Slik at jeg holder meg våken i 1,5 time og ikke bestemmer meg for å ta den luren jeg så gjerne vil ha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå og dusj? Ta et bad? Spis noe? På mandager spiser jeg hva som helst.

Gjest sug lut
Skrevet

Hva tror du det er vi driver med, da? Gå og hets naboen om du vil holde deg våknere enn her.

Skrevet

Må bare ha meg en dusj, ikke gå noe sted. BRB.

Gjest sug lut
Skrevet

Det er ikke mer mat i hovedstaden, jeg har allerede brukt det trikset.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Har ingenting jeg kan hetse med da vel! Også er jeg fryktelig ren, siden jeg dusjet isted - og mat skulle jeg gjerne spist, hadde det ikke vært for at jeg nå har bestemt meg for å følge en diett. Alt er kjedelig!

Gjest sug lut
Skrevet

Da rydder du barnetøy. Alt som er for smått. Opp i poser og vekk til venner/Fretex/loppis.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hå! Nå overvurderer du meg, virkelig. Rydde gjør jeg faktisk ikke frivillig, tror aldri jeg har kjedet meg så mye!

Skrevet

Ferdig.

Gjest Siklerotte
Skrevet

WB! Den dagen jeg lærer å dusje like fort skal jeg bake en banankake.

Skrevet

Sparer vann.. :)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Har du vannbeholder, eller vil du bare spare generelt?

Skrevet

Vi har egen varmtvannsbereder ja, og spare vann for å redde verden kan jeg gjøre den dagen mesteparten av vannet brukes av husholdninger. Så lenge det er 5% av verdens vannforbruk som er knyttet til husholdninger så sløser jeg fint med vann. Det er i industrien og landbruket de virkelige innsparingene ligger.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Tenkte kanskje du bodde sånn at du bare hadde en begrenset tilgang på vann (fins vel det noen steder i Norge), og at du derfor sparte. Er det virkelig bare fem prosent som blir benyttet av husholdninger, eller er det kun et tall?

Skrevet

Det er faktisk sant. Derfor er sparedusj kjempetåpelig. Men det hjelper på strømregninga, og den sparer jeg på.. Dessuten er vi en familie på 5 hvor 4 dusjer daglig, og nr 5 bader i badekar støtt og stadig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...