Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 og hvorfor bruker du akkurat den??? jeg bruker Derma Genesis øyekrem og ansiktskrem. har aldri kjøpt ansiktskrem før, men hun på vita sa den var god
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 En krem som er a, e og c-vitamin i fungerer godt for meg.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Nå for tiden har jeg Nivea Visage Aqua sensation. Jeg tåler ikke så mange ansiktskremer, men har nå brukt forskjellige Nivea i flere år og det går bra. Så da blir det nok det framover også.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Dermalogica Active Moist. Den er veldig god og passer meg.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Spenol. Eneste som funker på meg... God som gull
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Bruker også Nivea og er meget fornøyd. Har fin hud, ingen rynker og det lukter lite av kremen (det er stort pluss)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Jeg elsker Thalgo sin serie. Bruker rens, skrubb, ansikt (natt & dag) og øyekrem derfra. Kjøpes hos hudpleier. http://www.thalgo.com.au/
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #8 Skrevet 15. mars 2010 Jeg bruker i hvert fall IKKE en fra Vita eller lignende butikker.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #9 Skrevet 15. mars 2010 hvorfor ikke en fra vita? er loreal... er ikke det bra? HI
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 15. mars 2010 #10 Skrevet 15. mars 2010 Bruke simple og A-creme. A-creme er en tjukk men helt fantastisk krem. Har aldri hatt en så myk hud. Dessuten kan den brukes på alt fra såre babyromper til aftersun og ansiktskrem;) Ikke er den særlig dyr heller. Simple er også en veldig god krem som heller ikke koster stort;)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #12 Skrevet 15. mars 2010 Akkurat nå bruker jeg en fra sancis soucis (eller hva den heter). Skikkelig plaget med tørr hud, brukt alle typer fete kremer, men bli bare verre. Denne fra SS er god, men jeg sper på med litt hydrokortison på tørre områder 1- 2 ganger i uka. Dette gjør underverker. Når Bollen kommer, kommer jeg til å bruke av a- cremen Bruker spenol på kroppen, kjempebra fet krem, uten slik ekkel parfymelukt (som feks Dove har). Har et par dråper med parfyme jeg kjøpte i Egypt som jeg har i spenolflasken. Denne parfymen inneholder ikke alkohol, og tørker ikke ut huden. Kjempego. Når bollen kommer blir det kun uparfymert spenol en god periode framover, slik at han lukter mamman sin og ikke Dove eller Dior eller hva det skulle være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå