ToSmåTroll Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Noen tips til hva man kan gjøre når bursdagsbarnet skal pakke opp gavene, annet enn flasketuten peker på? Morsomme forslag til pynt? Trenger jeg leker? Det blir 5 jenter og 3 gutter i alderen 1-4 år. Alt av tips mottas med stor takk
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Alder 1-4 år så synes jeg det er unødvendig med noen som helst leker.. De leker så fint selv..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Det samme tenker jeg. Husker da sønnen min ble 4. Jeg hadde planlagt leker og aktiviteter i det vide og det brede, men ungene var bare interessert i å leke selv. Gavelek var heller ikke interessant. Var så vidt de hadde tid til å spise kake :oD
lille sprelle Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Det er svært lite som skal til. Greit med pølser (for grunnlag for) og kake Flasketuten peker på er vel i overkant for 1-åringer.... Det er mest spennende å se på presangene og prøve ut andres leker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå