Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 hvilken str har de ik i klærne sine? fra minst til størst tenker jeg på...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Ha ha, fantastisk spørsmål :-) Vera Monda er min favorittbutikk fra nå av! Er det du som lurte på hva slag smokker folk hadde INVESTERT i også, eller?? Takk for kveldens smil :-))
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Og tillegg spør HI om hvilke størrelser de ikke har!! hehe Skjønner at det er skriveleifer, men morsomt likevel! De har vel fra XS til XL tror jeg, men de er små i størrelsen. Det er hvertfall min erfaring :-)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 hehehehe... nu så jeg egentlig hva jeg har skreve...hehehehe xD jaja,, sånn går nu dagene uten nattesøv:P da fikk man nu hvertfall noe å le av i dag da, det e jo et pluss hi
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Haha Det høres ut som slik dårlig kpoi du får kjøpt i Tyrkia, som feks "Mike" i stedet for "Nike" Søtt er det dog...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå