Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Beklager detaljer, men lurer fælt... Fødte for en uke siden. Var litt hoven på ene kjønnsleppa, og det var det. Ikke sydd noe. Nå i går fikk jeg vondt når jeg lå nede, og da kjente jeg at det var blitt en hard klump og avlang "klump". Sjekket i dag og da var hele den kjønnleppa helt blå... Er det noe av dette som tilsier at det kan være noe alvorlig? Flaut å spørre lege liksom...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Hvorfor er det flaut å spørre legen??? skjønner jeg bare ikke....
Voyeur Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Det er nok blodansamlingen etter at hodet har stått å presset på under fødselen. Du har nok fått litt juling innvendig når babyen har vært påvei ut, og nå siger blodet ned, og samler seg opp. Det er nok ikke noe farlig, bare ekkelt. Ta å ring legen å hør, de har nok hørt verre ting;)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Samme det er det ikke, var ikke spm egentlig...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 jeg hvar eksetremt blå etter fødselen, både kjønnsleppene og lårene... så rett og slett banka ut:/ men hadde vakkum da,, har sikkert mye å si med tange på at to pers sto å drog å holde i lårene:/ men snakk me legen,, kan jo ringe til barsel å høre med de da er jo så nylig liksom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå