Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 nå fikk jeg lyst til å reise å slå til den bortskjemte drittkjerringa i unge mødre altså!! greit man skal la barne gråte litt, men man lar de da ikke stå å hyyyylgråte sååå lenge vel! provosert!
Gjest ->>- Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Jeg aner ikke hva du har sett på tv, men blir ikke umiddelbart beroliget i forhold til dine omsorgsevner heller om du har for vane å slå når du vil uttrykke misbilligelse.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Det der syns jeg var ille og. Stakkars jente. Det er vel ikke unormalt å bruke lang tid på å få et barn til å sovne. Stakkars lille jente som må ligge der å gråte til hun sovner av utmattelse. Uff!!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Herregud- slapp av da! Sitter å ser på det jeg også, men vet jo ikke hvor lenge hun faktisk gråt uten at hun gikk innom henne..... De klipper og limer på tv vet du- dib-mamma!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 NÅ får du slappe av! Hun sa hun var inne hvert 5-10 minutt, og husk at alt ikke blir vist på tv. Du vet ikke hvordan hverdagen er der, så hold kjeft. Det er ikke lett å ha en unge man ikke får lagt! Jeg liker ikke at barn skriker, men ikke uttal deg om noe du absolutt IKKE har peiling på!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 ojojoj, så provosert jeg har peiling på hva jeg snakker om, det skal jeg love deg! er alene med en jente som absolutt ikke har vært den enkleste å få i seng, og hun har fortsatt ikke sovet en hel natt på 1,5 år, så tro meg, jeg vet hva jeg snakker om. men likevel, aldri har jeg gått fra henne så lenge uansett hvor lei jeg har blitt. greit når de skriker litt, men når de hylskriker sånn som jenta der gjorde så hun faktisk nesten spyr, da går man faktisk inn og trøster.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 hun sa jo det at hvis hun gikk inn og var der til hun sovna så kunne hun være våken til to om natta. Er da mange som må la ungene skrike til de sovner. ikke alle har like lette unge og legge. skjerp dere da.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #8 Skrevet 15. mars 2010 Det er ALDRI greit å la en så liten baby skrike så lenge UANSETT hva man måtte bruke som unnskyldning!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #9 Skrevet 15. mars 2010 mener ikke at hun skal være der til hun sovner heller jeg, men bare gå inn og trøste oftere, når hun hylgråter, så babyn ser at mamma faktisk er i nærheten. det der blir hun jo bare vettskremt av stakkars jente..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #10 Skrevet 15. mars 2010 Annie 21:43 Og hvem er du, som har rett til å bestemme det da? Alle skal følge det du har bestemt deg for tydeligvis.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #11 Skrevet 15. mars 2010 Jeg har ingen "enkel unge" som nevnt over her, men jeg har aldri gått fra henne når hun hyler sånn som den jenta gjorde. Fatter ikke at ho mora ikke forstår at man må bruke tid og omsorg på å skape trygghet og ro rundt leggingen. Å tro at ting løser seg selv ved at ungen står og hyler hver kveld, er kun latskap. Hun sitter jo og snakker i telefonen og ser på tv, mens hun sier at ungen hyler fortsatt. I tillegg har ungen et kamerateam med ukjente mennesker inne på rommet som filmer at hun hyler. For alt vi vet er hun redd. Jeg er rystet, og har skrevet en kommentar på bloggen hennes (som selvfølgelig ikke blir publisert, uten at det har noe å si for meg).
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #13 Skrevet 15. mars 2010 Alle som ikke vil mishandle barna sine ja! Hvem er du da, som synes det er greit ? Håper du bare er ute etter å provosere og ikke i fullt alvor mener at det er sånn men behandler barna sine! Hilsen Annie 21: 43
2 små og en undulat Skrevet 15. mars 2010 #14 Skrevet 15. mars 2010 Jeg kjente meg faktisk igjen i det som ble vist på unge mødre i dag! Min første var et troll når det kom til søvn og han måtte en periode skrike før han sovnet. Vi prøvde ALT annet, men dette var det eneste som fungerte. Hvis vi satt ved siden av han sovnet han ikke i det hele tatt! Andremann var ikke slik i det hele tatt, han sovnet fortere ved kos og ved at vi satt ved siden av. Unger trenger faktisk søvn, hvis ikke går det utover hele neste dag. Unga blir trøtte, sure og klarer ikke fungere ordentlig. Forøvrig skjønner jeg ikke helt poenget med at de unge mødrene på FEM alltid får gjennomgå på mandagskvelden. Man må visst kommentere alt av "feil" de gjør. De gjør så godt de kan, akkurat som DU og JEG;)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #15 Skrevet 15. mars 2010 Ærlig talt,istedet med å klage hvor ensom hun var.Kunne hun vel kost og trøstet datteren sin,veldig om å gjøre å få LAGT dem å thats it liksom??Lukket døra helt igjen å sa at det var forferdelig å høre på,for det så jo virkelig sånn ut liksom....YEAH RIGHT ,da burde hun funnet en annen måte å få barnet til å sovne.... Noen barn trenger mer tid enn andre,jeg har 4 barn og har aldri latt noen av dem grått seg i søvn.Ikke engang når jeg var så ung som denne mora. Idiot-og latskap og ingen evne til å forstå det lille barnet.Er det rart vi har en så fucked up verden?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #16 Skrevet 15. mars 2010 skummelt å se hvor akseptert det er å lukke døra bak seg når en unge skriker(hysterisk) ja..
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #17 Skrevet 16. mars 2010 hm.. kan det tenke seg at hun ikke har sovet en natt på 1,5 år siden du har feil leggeteknikk siden du altid går inn og ikke gir hun tid til å sovne? Blir så satt ut av dere "barnet mitt skal aldri hyle" mødre... Min datter sover som en engel fordi jeg noen netter etter sykdom og reiser lar hun gråte til hun finner rytmen sin. Hun er ikke traumatisert og etter de nettene legger hun seg glad og fornøyd og sovner uten problemer. Så du kan skylde på deg selv anonym for at jenta di sover dårlig!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #18 Skrevet 16. mars 2010 Vet dere hvordan tv lages? De har mulighet til å klippe og lime så historien blir så salgbar som overhode mulig. Ingen her inne VET hvor lenge det barnet skrek. Tror dere ikke programskaperne elsker debattene som startes her under/etter hvert program?! Ser ingen som kommenterer hun som gikk fra tvillingene på den huska. Synes det var mer uforsvarlig. Men hva vet jeg om det stod noen og passet på. Men siden dere har lagt Camilla for hat, er det konstant pepper om henne. Stakkars jente!!! Mange bedrevitere her inne. Får helt fnatt av dere. Dere hurper og megger konstant. Ikke rart mange av mennene deres velger å være utro.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #19 Skrevet 16. mars 2010 Det der reagerte jeg ikke på en gang. Er IKKE misshandling og la en unge grine, herregud da! Jeg var mer opptatt av hvor irriterende hun med tvillingene var. '' åh han er så god pappa, for han kan bytte bleier kjempe fort'' haha..
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #20 Skrevet 16. mars 2010 Så nå er man bedreviter fordi man er imot å la små babyer skrike alene på rommet ..jaja.. ( og ja, det skjedde faktisk, uansett hvor stor lit du legger til at de har klippet i hennes disfavør) hun sa jo selv at hun lot henne ligge og skrike også.. Jeg har ikke lagt Camilla for hat, men jeg stiller spørsmålstegn ved slik oppførsel unge mødre eller ei. Man er ikke hurpe og megge selv om man bryr seg om hvordan små babyer har det!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #21 Skrevet 16. mars 2010 Hvis du ikke reagerer på slik oppførsel må du være følelsesmessig avstumpet, og jeg håper du ikke har barn selv!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #23 Skrevet 16. mars 2010 Hahahahaha. Ja selvsagt. Neida jeg har ei jente på 5 mnd som er strålende fornøyd dagen lang. Men jeg syns ikke det er misshandling og la en unge grine, selvsagt ikke i evigheter. Men og la en unge grine litt ser jeg ikke hvorfor skal være misshandling. Men selvfølgelig, alle kan jo ikke være like oppegående i hodet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå