Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 HAHAHAHAHAHAHA! Vil du ha et barn med UNIBROW?? Ei søt lita inderjente med unibrow og en fet mustasj i rosa kjole! Hahahahah
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Bare så synd at du ikke får lov å ta med deg barnet til Norge da..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Var jo akkurat en artikkel i dagbladet eller hvor det var om et par som gjorde dette i India. Fikk jo med seg barnet de, også den andre familien de møtte der nede. Eneste er at det ble litt styr med papirer..Så lenge de bruker farens sæd er jo det et biologisk barn som kan bli med til Norge..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Jeg er gift så pappaen får h*n med seg hjem til norge. Jeg må stebarnsadoptere barnet. Til du andre, det der velger jeg å ikke kommentere..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Var nylig noen på tv`n som hadde fått barn med surrugatmor der, de brukte egne egg/ sed og fikk et helt biologisk eget barn, men der måtte surrugatmor og mann skrive fra seg foreldreansvaret og over på far, mens mor må stemorsadoptere når de kommer hjem til norge, noe omstendig prosess, men fullt mulig. Går via konsulatet b.l.a, men det er fullt lovlig siden det er lovlig i India. Men i følge norsk lov så er ikke mor bioligisk mor selv om det er hennes egne egg som er brukt, så man er obs på dette. Sjekk NRK`s sider., de sente nylig en dokumantar på Nrk2 om surrogatmødre fra India.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #8 Skrevet 15. mars 2010 Er så masse intelligente mennesker her.... Surrogatmor er en som får implantert et befruktet egg, så et surrogatbarn er ofte foreldrenes biologiske barn. Surrogatmoren leier bare ut livmoren sin...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #9 Skrevet 15. mars 2010 hehehe, morsomt skrevet... ser for meg ei lita jente med rosa klær og bart her nå... hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå