Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Jeg har født en del barn og har helt "utsugde" pupper. Nå bruker jeg ennå cerazette p-piller, men tror dere puppene mine kan få et "løft" om jeg bytter til vanlige med østrogen i? (er det ikke det stoffet som ikke er i cerazette?) Vil så gjerne ha noe å putte i bhn....
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Jeg fikk det en gang når jeg begynte på p-piller etter en pause. Fikk litt smerter i brystene, som om de vokste. Og jeg fikk i hvert fall en halv str. ekstra i brystene!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Flott, alle monner drar, hehe..Men hvilket merke burde jeg velge? Før jeg fikk ungene brukte jeg Trionetta tror jeg det het. Noe som likner på den p-pillen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå