Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Er det et jentenavn? Jeg kjenner en gutt som heter Zakarias, og en som heter Zakari. Jeg synes det er fine navn, men Zakkaria som jentenavn hadde jeg ikke sansen for. Ikke et feminint navn.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Jeg synes det høres ut som om det mangler noe på slutten, men man venner seg antakelig fort til det.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Det er ingenting selvfølgelig med at det er et guttenavn. Det høres ut som et jentenavn på linje med Tomine, Martine osv, bare styggere.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #9 Skrevet 15. mars 2010 Det høres ut som hun lille tøsa som gjemte seg oppe i et tre. Hun gjemte seg så godt at selv ikke Jesus fant henne, derfor er hun også utelatt fra bibelhistorien.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #10 Skrevet 15. mars 2010 Zakkaria. Nei det hørtes uferdig ut. Og ikke minst hjemmesnekra. Fryktelig navn:)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #11 Skrevet 15. mars 2010 For dere uvitende er det arabisk/hebraisk og betyr : den gud ikke glemmer. Var nok noen før meg som klekket det ut, ikke noe jeg fant på ved kjøkkenbordent over en kopp surmjølk og en kornmo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå