Gå til innhold

Dere dibdamer er litt rare...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere sier at man bør forlate mannen hvis han blir feit, men hadde mannen dumpet en dame pga hun har lagt på seg, hadde dere syns han hadde vært en idiot.

 

Forklar???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der er jeg uenig ;-) jeg hadde aldri forlatt mannen min om han ble feit (han har til dags dato lagt på seg), men jeg elsker han alikevel.

 

Jeg sier ja til ditt andre utsagn, mannen er en idiot om han dumper dama si pga at hun har lagt på seg.

Skrevet

Er det noen som har sagt det da?

 

En ting er å legge på seg, en annen ting er å være lat, bare spise usunt, urenslig og feit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...