Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Har noen tips mot halsbrann??
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Sittter selv og holder på å brenne opp her! Vet det blir værre av å spise litt sterk mat, krydder på maten osv. Drikker vann her, men det hjelper ingenting. Vet at mandler skal hjelpe. Får kjøpe i morgen!!
påveimednr2 Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Lovehearts hjelper meg... Og la vær å spise sterk mat, te og brus...
Melkerullen Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Jepp, fikk og tips om Lovehearts - verdens beste medisin:)
lin76 Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Melk funka for meg. Men det som funkar aller best, er TUMS frå USA. Fins ikkje i Norge av ein eller annan rar grunn, men går an å bestilla på postordre (google "buy tums" og sjekk om dei sender til norge). Er ikkje noko farleg legemiddel, kun kalsiumtablettar som nøytraliserer syre. Fins med ulike fruktsmakar eller mintsmak. Nam!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 love hearts hjelper meg også:-) og melk!
Ruttetutt ヅ Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Link eller Nyco hjelper veldig godt på meg. :-)
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 sitron, klemt i vann, pluss en skive i glasset og bananer
bringebærsnipp Skrevet 16. mars 2010 #9 Skrevet 16. mars 2010 ellers får du kjøpt Gaviscon på apoteket. den skummer opp og legger en beskyttende hinne øverst i magesekken. kan hjelpe mot kvalme også. og er trygt for gravide å bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå