Gå til innhold

Carosander???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søkte på navnet på SSB og det er mindre enn tre som heter det.. Hva er greia med det navnet her inne? Det høres ut som det er mange som heter det jo.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare det at Carosander er så utrolig feminint og veikt at man ikke helt kan forstå at neon utsette barnet sitt for det?

Skrevet

Sikkert flere måter å skrive det på...

Skrevet

Uff, da må jeg være veldig uheldig, for i mitt nabolag bor det både en Carosander og en Leosander. Da er jeg kanskje ikke anonym lenger heller?

Veldig lite sjarmerende navn! Uff igjen og igjen og igjen!

Skrevet

Jeg vet om en TOBIANDER. ja du leste riktig.

Skrevet

Det er 3 eller færre som heter Leosander også... HI :)

Skrevet

Oi, da bor jeg jammen midt i smørøyet:) Tror forresten sistnevnte skriver det Leo Sander, men bruker begge hele tiden så det blir Leosander.

Skrevet

Heldige du.. hihi

Hvis jeg får en gutt skal han hete Ola..

Skrevet

Foreldre som velger å kalle barnet sitt noe sånt tull, kan ikke tenke veldig langt. Uff, så flaut!

Skrevet

Unnskyld hvis jeg fornærmer noen, men dette er et merkelig navn!!! Blanding av jente- og guttenavn (Caroline og Sander). Er ungen hermafroditt eller?

Skrevet

Nei, det er en blanding av hunden Caro og faren Anders sine navn.Det har moren til Carosander selv skrevet, Du finner det nok hvis du leter litt på Navnedebatten.

Skrevet

Ja, hunden. Den døde visst like før gutten ble født, og d var så glade i den.

• 2 år senere...
Skrevet

Et helt forferdelig navn.

Skrevet

Det som forundrer meg her er at alle skriver på anonym. Hvorfor ikke med nick når man skal drive og mobbe og hetse på den måte. Hvor gamle er dere egentlig??? Håper ikke dere har barn, siden med sånne lavpanna foreldre er det ikke mye de kan lære de hvertfall. Skamme dere burde dere.

Skrevet

Den eneste som bør skamme seg er deg og andre som gir barna navn som "Carosander" og "Cassandra".

Skrevet

Og i tilfelle du ikke har fått det med deg er navnet på forumet "Anonymforum". Så det er ikke lov å bruke nick. På en nudiststrand er man naken!

Skrevet

Uloveligt er det vell ikke, men det burde vært uloveligt å ha så lite vett som deg.

Skrevet

Carosander er ikke noe navn. 0 treff sier SSB.

Skrevet
Foreldre som velger å kalle barnet sitt noe sånt tull, kan ikke tenke veldig langt. Uff, så flaut!

Enig!

Skrevet
Carosander er ikke noe navn. 0 treff sier SSB.

Ifølge Navnekarusellen er det en i Norge som heter det:

http://navn.klikk.no...navn/Carosander

Forstår ellers ikke hvorfor dere driver og drar opp slike gamle tråder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...