Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Jeg har vært stresset i de siste dagene, og går igjennom mye trist som jeg bearbeider osv, føler meg elendig har vært så kvalm, svimmel og nå føles det som øvre delen av brystet presser eller slags trykk opp mot halsen, er livredd for det er noe alvorlig?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Stikk til legen! Er det noe som har kommet akutt, ville jeg tatt kontakt med legevakta for sikkerhets skyld! Det er sikkert bare kroppen som sier ifra, ikke noe alvorlig, men ville konsultert meg med lege uansett. Om du er redd, vil en tur til legevakta i allefall roe deg. Ta det med ro fremover, få deg Sykmelding!! Det kan være et sammenbrudd du har, kanskje panikkangst?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Da kan det vel godt være dette? Ta en tur på legevakta, kanskje få noe du kan slappe av på? Har ikke hatt dette selv, men vet at det skal være helt jævlig, man føler man skal dø.- Medisin skal hjelpe. Håper du ikke er alene, og at du har noen som kan hjelpe deg og være sammen med deg når det er slik.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Hei på deg. Det høres veldig ut som angstanfall.. ikke farlig i seg selv. Men veldig veldig ekkelt. Ville kontaktet lege jeg, om du føler du ikke takler det på egenhånd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå