Gå til innhold

stress og trykk i brystet..


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg har vært stresset i de siste dagene, og går igjennom mye trist som jeg bearbeider osv, føler meg elendig har vært så kvalm, svimmel og nå føles det som øvre delen av brystet presser eller slags trykk opp mot halsen, er livredd for det er noe alvorlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stikk til legen! Er det noe som har kommet akutt, ville jeg tatt kontakt med legevakta for sikkerhets skyld! Det er sikkert bare kroppen som sier ifra, ikke noe alvorlig, men ville konsultert meg med lege uansett. Om du er redd, vil en tur til legevakta i allefall roe deg. Ta det med ro fremover, få deg Sykmelding!!

Det kan være et sammenbrudd du har, kanskje panikkangst?

Skrevet

ja jeg sliter med panikkangst....

Skrevet

Da kan det vel godt være dette? Ta en tur på legevakta, kanskje få noe du kan slappe av på? Har ikke hatt dette selv, men vet at det skal være helt jævlig, man føler man skal dø.- Medisin skal hjelpe. Håper du ikke er alene, og at du har noen som kan hjelpe deg og være sammen med deg når det er slik.

Skrevet

Hei på deg. Det høres veldig ut som angstanfall.. ikke farlig i seg selv. Men veldig veldig ekkelt. Ville kontaktet lege jeg, om du føler du ikke takler det på egenhånd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...