Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Er det mulig?? ja det er det. Eg kjøpte meg en flott brudekjole i fjor på finn for 6000kr og tenkte eg hadde gjort det kuppet og kjolen er jo kjempe fin. Men no i det siste så følte eg at det IKKE var drømmekjolen likevel!! hehe. Jeg var skikkelig lei meg og gruet meg faktisk til å gå med den og slik følelse skal man ikke ha. Så no har jeg kjøpt en helt ny drømmekjole istedenfor, den kostet 14 000!!!!!!! så da har eg ikke gjort noe kupp likevel!!! hahahaha. Sitter her med 2 brudekjoler!!!!! er det mulig???. Gruer meg til å fortelle det til samboeren min!! tror han blir litt sint men han kommer nok til å si "DU ALTSÅ!!!" for det er litt typisk meg! HIHI. Måtte bare fortelle det til noen. )
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Da selger du den ene, og sier ingenting om det:-p
Løvemor77 Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Ja, helt enig. Selg den ene og han blir aldri å merke noe. Så kan du heller fortelle han din lille hemmelighet når dere er godt gift. Haha! Håper du blir fornøyd med din nye drømmekjole, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå