mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Jeg var veldig stressa da mini strigråt, og skulle hive inn en varmepute... men glemte å ta risposen ut og heiv hele greia inni. Det var en type bamse, altså polyester tror jeg. Jeg satte opp dører og vindu, og gikk ut med tulla da det var en kjempe ekkel os hjemme. Det lukter enda, tror dere det er farlig å være hjemme nå med tanke på gasser etter en time med stormlufting???
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 15. mars 2010 leiligheten er ikke så stor, 45 kvm
Expat Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Dette har jeg gjort en gang, (det var Monica Levinsky's skyld, hun ble intervjuet på TV). Det hjalp veldig med sånn luktslukerboks som man kjøper feks på Biltema. http://biltema.no/no/Hjem/Rengjoring/Rengjoringsmiddel/Luktfjerner/
moe_ Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Hvis polyesterbamsen er ute av leiligheten, så er det ganske trygt hjemme nå etter en time med full lufting.
lille og lille spire Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Hiv ut microen og.. Den pleier å lukte lenge etter en brann
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2010 hiv ut som i kaste? Er ikke en mikro jeg har lyst å bruke penger på nå :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå