Gå til innhold

Er det mulig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en baby på nå 5 mnd som fram til en måned siden var helt gal i forhold til soving. Var umulig å legge henne, og når hun først sovnet så våknet hun etter 15-20 min. Men for en mnd siden tok hun plutselig totten og alt forandret seg. Vi kunne legge henne rett ned i sengen uten protester og hun sov i opptil 8 timer i strekk. Men nå har hun plutselig GLEMT hvordan hun skal ta tommelen. Og nå er vi tilbake i helvete! Hvordan i all verden skal vi få henne til å ta tommelen igjen? Jeg sitter og gråter bare på tanken på at alt skal gå tilbake til slik det var før. Alle råd og tips tas i mot! Hilsen desperat...

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Det eneste som er helt sikkert med babyer er at i det øyeblikket du tror du har en rutine, ja så har du ikke det! Ingen gode råd annet enn tålmodighet og visshet om at det forandrer seg snart igjen! Lykke til!

Skrevet

hvis ungen absolutt skal ha noe å falle i søvn av, noe beroligende, så heller gi koseklut eller smokke. Tommelen kan være kjempevanskelig å venne av. den sitter jo fast på hånden så man kan jo aldri avvenne med å fjerne tommelen :-)

Skrevet

ville heller prøvd smokk enn tommel..

Smokken kan dere hive når hun blir større, det kan man ikke med tommelen

Var selv tommel suger, og hatt regulering etc gr dette

Skrevet

Tro meg, vi har forsøkt ALT, men ingenting annet enn totten har hjulpet. Er inneforstått med at det er veldig vanskelig å venne av totten, men det er definitivt verdt det. Jeg klarer ikke å gå tilbake til å få sove max 20 minutter av gangen..

Skrevet

Får hun tenner?? Kan det være derfor at totten ikke er god? Er neglene på fingrene så kort som det går?

Skrevet

et lite ps - tott kan fint avvennes, for de som glemmer seg og plutselig går rundt med totten i munn, kan man kjøpe Go'negl på apoteket og smøre på tommeltotten. Da merker arvingen at "oisan, æsj!" og tar den ut med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...