Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

liten gutt vi også!! Og der så 7-åringen tisseluren først! Utløste selvfølgelig lange kniseanfall. Hun hadde ønsket seg en liten søster, men etter UL erklærte hun at det selvfølgelig aldri hadde vært noe annet ønske enn en liten bror, og han skulle hete KARL! Spørs om det blir Karl da, men småen så sunn og frisk ut, og turnet rundt. Veldig gøy å se sparkene samtidig som man kjente dem! Ikke rart jeg har kjent mye liv, nei, han var jo helt propell!

Kjempekoselig med UL, pappaen var så stolt at han måtte snike seg inn på do med blanke øyne etterpå :D Får komme tilbake på UL-kurs i begynnelsen av juni der leger skal øve på å sette størrelse på barnet ved fødsel. Blir en bra bonus det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med en prins ;) hihi

Skrevet

Unger er det kuleste som er! Hehe:D

Klart han skal hete Karl!:P

Her også var gubben stolt over en gutt, og tror fotballtreningen har begynt allerede...for magen er ikke i ro et sekund:)

Har ei jente på 15mnd fra før:) Så ikke mye forståelse og navneforslag derifra,men ho koser da av og til med magen.. vet nå ikke om det er mer "mammakosing" enn babykosing men:P Koselig er det nå!

Skrevet

Hehe, så artig da. Gratulerer så mye med gutten. Var ingen tvil her heller kan du si, hih.i

Skrevet

Gratulerer så masse med en liten gutt! :-D

Jeg fikk navneforslag fra min kusines datter på 3 år før vi visste kjønnet: hvis det ble en jente skulle hun hete mathilde og ha lilla hår, og hvis det ble en gutt skulle han hete Sau og ha jentehår :-)

Skrevet

Hahahahah, det var definitivt dagens MeLLe!

Skrevet

Gratulerer med en liten guttekrabat i magen da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...