Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Etter èn dags bruk, og en vask, har det kommet masse flekker i skrittet på trusa. Ser nesten ut som klorblekede flekker. De er røde, og jeg ser tydelig at den svarte fargen har blitt bleket av en eller annen grunn. Har kikket på de andre trusene mine, og de er sånn alle sammen, lyse flekker kun i skrittet, dvs der utfloden havner. Hva skje? Er det bare meg, eller har noen andre opplevd dette? Eller, er det bare min utflod som er skikkelig etsende? :-p
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Det er utfloden som gjør det, ja. Mamma har sånn, husker jeg. Jeg har det ikke
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Snodig.Må vel begynne med truseinnlegg da selv om jeg nesten ikke har utflod. hi
Gjest amandine Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Du er rett og slett for HOT! Ta det som et kompliment he he he, jeg har opplevd noe liknende på surfeferie i Tarifa, bodde på camping og hadde besøk av mus(ser du ironien), de spiste hull i skrittet på samtlige truser he he
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 HE... det var rart,for jeg har opplevd det mye jeg også!Men jeg tenkte ikke det kom av utfloden.Jeg er frisør og jobber seff med bleking og har tenkt at jeg har klødd meg i skrittet(ikke at jeg pleier og gjøre den ,men kom ikke på annen forklaring) og at jeg har har rester av blemink på hendene.. Sprøtt..Kan det virklig komme av utflod??
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Hot ja, ihvertfall nedentil! Skjønner ikke hvorfor det kan komme av utflod, men det ser ut til at det er det det kommer a for jeg er ikke frisør og klør meg ikke i skrittet med blekemiddelrester på fingrene :-p Godt det ikke bare var meg da. hi
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Vil nå tro at det er urin som lager flekker, ikke utflod.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #8 Skrevet 15. mars 2010 Pfft, jeg går nå ikke og skvetter tiss hele dagen lang.Dessuten tørker jeg meg når jeg har tisset.Så det så. :-D hi
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #9 Skrevet 15. mars 2010 Jeg har hørt at utfloden er såpass "sur" at den lager flekker i svarte truser, så det er nok det ja:)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #10 Skrevet 15. mars 2010 passe litt på.. for sur utflod er ikke nødvendig vis bra
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #11 Skrevet 15. mars 2010 Dette var litt interressant. Jeg har sett det samme, men aldri etter en gangs bruk. Hm...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #13 Skrevet 15. mars 2010 Det er ph-verdien i utfloden som gjør det. Søsteren min hadde det slik da hun var gravid, men det gikk over.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #14 Skrevet 16. mars 2010 FY FAAN , DETTE ER DET JÆVLIGSTE JEG NOEN GANG HAR LEST! jAMMEN GLAD JEG IKKE ER MANN OG SKAL NED I BUKSENE PÅ NOEN AV DERE! ughhhhhhh snakk om sur fitte!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå