1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 sliter med det samme.. fikk det i forrige svangerskap og fikk det denne gang før jeg tok testen.. er nå i uke 37 og har det hveeer eneste dag.... sover 3-4 timer hver natt..tar magnesium og spiser bananer uten noe hell...blir sprøøøø
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Gjør masse knebøypå badet før jeg legger meg, sånn at jeg er sliten i bena. Hjelper! Og ikke tenk på det. Ikke kjenn etter!
Skalhaentil:) Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2010 hadde det også på slutten av forrige svangerskap - og fant vel ikke noen "løsning" da heller.. Skal prøve å kutte ned på sukkeret . .. hmmmm . . Søvn blir det ikke mye av, sov dårlig i forrige svangerskap også - i tillegg er minin på 1 og 1/2 syk om for tiden og sover ikke akkurat stille og rolig om natten da
spinnvill81 Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Heisann:) Jeg sliter og med urolige ben.. men har kjøpt en sånn ice-gel på apoteket.. smører den på og maserer den inn... det kjøler ned og er muskelavslappende! På meg funker det ihvertfall!!
JuniAnkerHansen Skrevet 17. mars 2010 #7 Skrevet 17. mars 2010 Jeg har mye urolige ben når jeg legger meg på kvelden. For å unngå det prøver jeg å ligge med bena høyt en god stund før jeg legger meg. Deretter tøyer og strekker jeg på leggene, og avslutter med å smøre og massere leggene godt. Har for meg at det hjelper litt hvertfall....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå