Gå til innhold

Noen tips mot "urolige bein"....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo så satans irriterende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt ut sukkeret, få nok søvn og massasje...

Skrevet

sliter med det samme.. fikk det i forrige svangerskap og fikk det denne gang før jeg tok testen.. er nå i uke 37 og har det hveeer eneste dag.... sover 3-4 timer hver natt..tar magnesium og spiser bananer uten noe hell...blir sprøøøø

Skrevet

Gjør masse knebøypå badet før jeg legger meg, sånn at jeg er sliten i bena. Hjelper! Og ikke tenk på det. Ikke kjenn etter!

Skrevet

hadde det også på slutten av forrige svangerskap - og fant vel ikke noen "løsning" da heller..

Skal prøve å kutte ned på sukkeret . .. hmmmm . .

Søvn blir det ikke mye av, sov dårlig i forrige svangerskap også - i tillegg er minin på 1 og 1/2 syk om for tiden og sover ikke akkurat stille og rolig om natten da :(

Skrevet

Heisann:)

Jeg sliter og med urolige ben.. men har kjøpt en sånn ice-gel på apoteket.. smører den på og maserer den inn... det kjøler ned og er muskelavslappende! På meg funker det ihvertfall!!

Skrevet

Jeg har mye urolige ben når jeg legger meg på kvelden. For å unngå det prøver jeg å ligge med bena høyt en god stund før jeg legger meg. Deretter tøyer og strekker jeg på leggene, og avslutter med å smøre og massere leggene godt. Har for meg at det hjelper litt hvertfall....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...