Gå til innhold

frykten for krybbedød..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har verdens nydligste på 2 mnd. Den siste tiden har jeg blitt mer mer engstelig for å finne henne i sengen og at hun ikke puster. Jeg blir helt klam, kvalm og svimmel av å tenke på det. Må sjekke hele tiden når hun sover i vogna eller senga. Hun sover veldig godt på natta nå, men det gjør ikke jeg. Jeg vet at det er helt irrasjonelt å bekymre seg slik, men det har tatt helt overhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg også hatt det.. Ikke noe godt. Jeg har det tildels enda, å sønnen min er 3 år..

Hvis jeg får flere barn en gang så skal jeg gå til innkjøp av en slik sensor som skal ligge under barnet, den piper om barnet ikke har pustet på så og så lenge.

Skrevet

Ja, men da får du søke profesjonell hjelp da - ikke forsøple nok et forum med frykt.

Gjest sug lut
Skrevet

Annie 1932,

dette forumet er bygd på frykt og misunnelse. Skal du stenge de to ute kan du likegodt legge ned.

Skrevet

Jeg hadde det sånn med min første, men det roet seg betrakelig når nummer 2 og 3 kom til verden. Tenker på det fortsatt, men ikke så mye at det ødelegger meg.

Skrevet

Sant nok, da hadde vi bare hatt fordømmelse igjen... Ja ja, kan jo komme langt med det også!

Skrevet

suglut;hvordan vet du det er annie som skrev det innlegget ovnefor??

Virker som det er en egen gjeng her som har vært medlem i mange år her og kjenner igjen skrivemåten..Er det virkelig slik?

Heeelt sprøtt her inne på bim syntes jeg! er liksom en egen verden..

Skrevet

Hihi- annie er anonym, skjønner du. Hvem som helst anonym.

Skrevet

19.41

seriøs?? Eller spøk?? Morsomt iallefall haha ha ha..........

Skrevet

Jeg vet godt hvordan du har det. Da sønnen min i tillegg nektet å ligge på ryggen, kjøpte jeg en Babysense pustemonitor. Kan anbefales!

Google Babysense og du får opp flere treff på produktet, hvordan det virker og hvor du kan kjøpe det.

Skrevet

Jeg hadde det likt med numme 1. Jeg kjøpte til slutt en pustemonitor. Beste kjøpet jeg noen gang har gjort. Det slappet fullstendig av etterpå.

Skrevet

Takk for svar. greit å se at jeg ikke er alene. skal sjekke ut sån monitor.

Jeg har vært her inne en stund, men det er første gangen jeg har begynt å gråte av sårende kommentar. men det jo dib på sitt hvis. håper du sover godt

Skrevet

Jeg har så mange ganger lurt på om der finnes moderatorer i dette forumet. det er ikke grenser på hva folk kan skrive til hverandre. Hvis man seriøst lurer på noe, så ville jeg først og fremst spurt helsesøster eller annet kompetent personell, framfor å spørre noen til råds her inne. Selvfølgelig er mesteparten veldig søte her inne, men så kommer gærningene med sine ballespark og da kan man faktisk kjenne på hvor såret en kan bli.

Luftet en gang tankene mine her inne ang et meget sårt tema, og jeg ble rett og slett hetset på det groveste. Det gjorde skikkelig vondt, selv om man vet at man bare bør heve seg over slikt. Jeg kjenner ingen i min omgangskrets som kunne tenkt seg å si mange av de tingene man får servert her inne.

Dette var uteom tema, og jeg synes det du Hi bekymrer deg for er veldig forståelig, selv om forskningstallene sier at krybbedødsfallene er gått drastisk nedover de siste årene. Det er rett og slett bekymringer man får som mor. Jeg har vært litt bekymret, men så tenker jeg at så lenge ungen ligger på ryggen, man passer på at dynen ikke kommer over hodet, eller at barnet ikke blir for varmt, så er man kommet ganske langt. Men en sånn monitor virker jo også genial dersom man ikke klarer og slå seg til ro.

Skrevet

Skjønner hva du mener. Har vert livredd for dette siden eldstemann var nyfødt og er det enda! Og han er 5,5ÅR!! Og i mellomtiden har jeg fått en til å være livredd for!! Og snart kommer det enda en til! Kommer aldri til å få sove uten bekymringer... :(

Hadde jeg kjøpt en sånn babysense (?) hadde jeg ikke klart å stole på den heller... Tror kanskje jeg skulle hatt profesjonell hjelp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...