Emma&Adrian Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 For jeg har nemlig sagt ja til å være statist i Nokasfilmen på onsdag...og jeg blir sjenert og usikker med kamera i nærheten Sånn at jeg kan finne på og stikke av pga kameraskrekk... Hadde det bare vært på kvelden! Så jeg kunne tatt meg en kvass en og ikke vært redd Uff,alt jeg utsetter meg selv for....
Gjest sug lut Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Klart det er, så lenge du ikke skal kjøre bil eller passe unger. Morsomt da!
Emma&Adrian Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2010 Hadde vært mer morsomt om jeg ikke var så pysete Men det blir nok gøy! Får ikke lønn da,men får billetter til premieren...har aldri sett meg selv på kino før!
Gjest Siklerotte Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Du kommer til å klare deg bra, og om en dram eller to hjelper på tøffheten ser jeg ikke hvorfor du skal droppe det;).
Gjest Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Ta et eple også så blir det så balansert atte. :-) lykke til!
Emma&Adrian Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2010 Eple og dram,høres ikke så verst ut Hehe. Er nervøs jeg! Men det går nok fint
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Forresten jeg har funnet ny by og nytt lag til deg i England. Ipswich Town, og byen er seff Ipswich. De har jo Keano som manager, så det er lett å like laget. Og alle har lov til å ha et nr 2 lag, særlig om de er i ulike divisjoner. ITFC rykker ikke opp før neste år.. Stadion tar 30 000, men det var så bra trøkk, og vi satt så nært at vi kunne høre og se spillerene skikkelig, og stemningen på Portman Road var knallbra. Og så til det som teller like mye. Shopping. Fantastisk gågate med ørtogførti butikker. Og veldig sjarmerende by. Fordeler med ITFC kontra Utd. -du kan kjøpe billetter den dagen kampen er, eller dagen før om du kommer da. - de eies ikke av Glazier eller noen annen amerikansk, russisk, sjeik tulling. - Buss fra stansted, du kan fly Ryanair og det tar like lang tid som toget til London fra Stansted. Dagens propaganda. Bli en traktorgutt du også.
Emma&Adrian Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2010 Hehe,traktorgutt Må jeg? Holder meg til United jeg,nesten fått det inn med morsmelka,så det skal mye til for å få meg til å forandre mening! Men du skal ha for at du prøver hehe.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. mars 2010 #9 Skrevet 15. mars 2010 Det er jo ikke snakk om å vrake United, men om å ha et lag på si'..
Emma&Adrian Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 15. mars 2010 Aha,sånn ja. Men da er jeg med Litt treig i dag hehe.
blomstre Skrevet 15. mars 2010 #11 Skrevet 15. mars 2010 Næh... hvorfor er det ingen som har spurt meg om jeg vil være statist? Jeg var jo rett i nærheten da det faktisk hendte!... Eller i allefall i Sola-Klepp omr, det er vel nært nok? Også greide jeg å få med meg feil reiseseng fra baggasjebåndet på sola den dagen,så jeg var faktisk raner selv....
Emma&Adrian Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 15. mars 2010 Om du bor her i Stavanger så kan du vel bli med? Di trenger flere folk
blomstre Skrevet 15. mars 2010 #13 Skrevet 15. mars 2010 Kult! Dumt det ikke er forenelig med jobb... jeg skal nemlig sperres inne i innovasjonsparken i 3 døgn for å bli smart og innovativ... (jiipii). Men håper du får det kjekt da. Bestem deg for å legge igjen kameraskrekken hjemme og gi jernet. Ikke sikkert du får en slik sjanse igjen :-)
Gjest sug lut Skrevet 15. mars 2010 #14 Skrevet 15. mars 2010 Jeg får litt Joey-i-Friends-vibber her...
Emma&Adrian Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #15 Skrevet 15. mars 2010 Hehehe,ja jeg har nå bestemt meg for at skrekken skal bli igjen! Men stor fare for at den blir med alikevel! Hva mener du sug lut? Jeg er som sagt treeeeg i dag!
Gjest sug lut Skrevet 15. mars 2010 #16 Skrevet 15. mars 2010 Jeg mener at skal du først legge igjen hemningene må du sørge for å bli den eneste statisten som virkelig stikker seg ut!
Emma&Adrian Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #17 Skrevet 15. mars 2010 Hahaha,sant nok! Er ikke så glad i å ha fokus på meg,så det går HELT fint om noen andre stikker seg ut
Ranveig R Skrevet 16. mars 2010 #18 Skrevet 16. mars 2010 Nei, du må jo stikke deg ut, dette er din sjanse til å bli OPPDAGA! Før vi veit ordet av det er du den neste kva-ho-no-heiter-som-speler-i-alt-av-norske-filmar-marie-eller-maria-eller-noko
Gjest Toxic Skrevet 16. mars 2010 #19 Skrevet 16. mars 2010 Hehh, så akkurat for meg dusjscenen da Joey skulle spille rompa til Al Pachino Stilig, Emma&Adrian! Sørg for å bli lagt merke til, gartnerlosjen trenger en egen filmstjerne.
Emma&Adrian Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #20 Skrevet 16. mars 2010 Ser du filmen,så se etter jenta som ligner på ett skremt dådyr...Thats me Hehe,jeg er skikkelig nervøs! Aner ingenting om hva som skjer i morgen heller...uff..nerver!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå