Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Har hatt beste helg EVER.. truffet verdens beste, kjekkeste fyr.. mildt sagt betatt her jeg sitter.. allt var liksom bare perfekt (og mener ikke bare sexen, selv om den var fantastisk) Masse kosing og laxing på sofan i går.(ikke sex.. eller jo, men ikke på sofan) Og masse mld i dag om hvor kos han syns det var, når han ser meg igjenn etc.. Føler jeg går på skyer =)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Så bra! Nå må du bare "play it cool" og beholde overtaket. Selv om HAN sender masse meldinger, må ikke du gå i fella og sende like mange tilbake, for da er det typisk mannfolk å få panikk.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 know.. vært opptatt i hele dag så bare fått svart på en, og nå er han på jobb.. men litt panikk da jeg fikk mld "senga mi lukter deg enda, savner at du er her.." men flykter ikke av den grunn =) HI
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 bare pass på å følg hodet like mye som hjertet, så ordner allt seg. Masse lykke til =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå