Gå til innhold

Er dtte normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er midt i et samlivsbrudd. 1. april overtar jeg leilighet og flytter ut. 3. april fyller sønnen vår året. Da ville svigerfar og samboeren komme på ferie til oss for å feire ham. Eh... Måtte si at det kanskje passet litt dårlig, siden jeg er midt i flytting da, og det blir ikke så mye selskapeligheter for å si det sånn.

Antenner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke mulig å utsette feiringen en uke eller noe?

Skrevet

Kanskje de tenkte at det ville være greit med tankene ett annet sted, eller kanskje de er redd for å ikke få ha kontakt med barnet.. Ikke ta alt i verste mening.

Skrevet

Tok det ikke i verste mening, men hvem har tid til å holde selskap når de er på flyttefot da? Og hvordan tror dere stemningen er her i huset når vi går fra hverandre?

Synes bare det var helt fjernt å innbille seg at de var velkomne.

Men kanskje jeg er alene om det, hehe;p

Skrevet

Selv om dere skal gå fra hverandre, så kan jo dere samarbeide fordet. Prøve så godt som mulig å ha en bra samarbeid. Og kan begynne med dette bursdagsselskapet. Men si til dem at selskapet er utsatt en uke pga flytting.

Skrevet

Si det som det er, hyggelig at de vil feire med dere, men at det er utsatt 1 uke pga flytting ;-) en annen mulighet er jo at du foreslår at feiringen kan være hos din eks pga flytting, da slipper du å tenke på all baking osv. Ta med deg en kake :-)

Skrevet

Forslaget til anonym 19.39 høres foruftig ut. Ingen grunn til å dra ut antenne ennå.

Skrevet

HI her.

Joda, vi samarbeider vi. Og selvsagt kan vi holde selskap sammen, og utsette det en uke. Men svigers kommer langveis fra, og det passer ikke for dem hver helg.

Reagerte bare på at de ringte og annonserte at de kom, uten å tenke at det kanskje passet veldig dårlig akkurat da.

Hadde aldri ramlet meg inn å ringe noen for å si at jeg tenkte å komme på overnatting et par netter til noen som er midt i et samlivsbrudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...