Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Jeg satt inne på rommet til jenta vår på 1,5 år flere timer i natt. Avvenner henne fra sengen vår før babyen kommer.. (hun har ligget på eget rom siden hun var 6 mnd, men ikke siste tiden da hun har vært så mye syk). Mannen orket ikke å hjelpe til. Han stod ikke opp i dagtidlig, så jeg ordnet alt på morgenen og leverte i barnehagen i full fart kl. 07 før jobben. Så jobbet jeg + 3 timer overtid (sykepleier) før jeg hentet snuppa i barnehagen (som ikke ville bli med eller kle på seg) og tok henne med på butikken. Satt meg ned NÅ liksom, etter spising og bading, lesing og legging.. Kl 19 etter å ha gått i ett fra kl. 06 i dagtidlig. Mannen min har holdt seg på soverommet siden jeg kom hjem fra jobb, tasset ut i bare boxern et par ganger for å hente seg en banan eller youghurt, For sikkerhets skyld er vi uten kjøkken akkurat nå, mannen holder på å renovere der. OG snuppa har tydeligvis fått omgangssyken, diare 3 ganger i ettermiddag i allefall. Og hvordan syk er mannen min siden han ikke kan hjelpe til og bare melder seg helt ut? - Nei, han vet ikke. Men det verker liksom i kroppen, som om han er bakfull sier han!!! Har ikke feber en gang! Verker? Han skulle prøvd å være høygravide meg! Bekkenet VERKER, kynnerne hagler på, magen er stooor og jeg er sliten som jeg har løpt maraton. Men stakkars han selvfølgelig! Det var det. Måtte bare få ut dagens frustrasjon ;-)
ღMadame_mim ღ Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Haha, han er da en mann er han ikke?? Det er jo et kjent fenomen det at de er døden nær dersom de er litt syke en dag! Huff du får prøve å snakke med han, men er nok ikke sikkert du kommer noen vei. Han er jo syk stakkars :-P
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Nei, feberen kommer ofte ikke ut hos menn, men de er VELDIG syke altså! Forhåpentligvis får du det tilbake når det nærmer seg slutten på svangerskapet! Og tenk så kjedelig om han var så syk når det var fødsel... Med desymptomene ville han vel ikke sluppet inn på føden?
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2010 Gidder ikke å si noe for det hjelper ikke! Men skjønner ikke hvordan han tenker at han bare kan melde seg ut sånn? Jeg har hatt både vannkopper, lungebetennelse og bihulebetennelse under dette svangerskapet. Og likevel kunnet lese bok og lage matpakker! Men noen minus må vel mannen få ha. Fornøyd med han sånn til vanlig :-)
Stolt tvillingmor Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Åh, du aller kjæreste.... Sender en stor klem til deg, HI!! Lykke til i innspurten!
Isabella.04.10 Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 off, blir irritert av å lese dette!! Ikke for det du skriver, men fordi samboeren min også er sånn. Jeg misunner de gravide som har kjærester som hele tiden maser om at gravide skal sitte i sofaen, og som gjør ALT for dem. Når jeg lå på sykehuset og nettop hadde gått gjennom en hel fødsel, måtte min samboer gå på hotellrommet og legge seg fordi han hadde migrene. Hjalp ingenting med den nyfødte hele den første natten, og var bere sint på meg som ikke forsto hvor dårlig han var. GRRR! Jeg hadde bare brukt all energi på fødselen, og hadde vondt siden jeg revnet og alt, men nei, det er ikke synn i oss jenter så lenge gutta ikke er i toppform! hehe.. mannfolk!!
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2010 Ja blir irritert jeg og kjenner jeg... Jeg har holdt på med ligge-i-sin-egen-seng-hele-natten-trening med 1,5 åringen i natt også. Hun sov helt til 04.30, men da var det nok. Ble ikke mer søvn på meg i allefall. Spurte om mannen han var syk i dag og - ja i allefall ikke frisk, sa han. Han stod opp så jeg fikk dusje før jeg leverte 1,5-åringen i bhg i allefall. Men gikk å la seg før jeg hadde fått av håndkleet en gang! Jesus, jeg har så kynnere at jeg måtte reise hjem igjen i stedet for rett til jobb etter bhg. Sitter her og puster og venter på at det skal gi seg så jeg kommer meg av gårde. Mannen ligger inne på soverommet og leser og spiser frukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå