:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 det er helt tydelig noe som ikke er helt ok, men hva betyr det?
Hikken Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Er ikke dagsorden en plan over hva som skal tas opp? Eller er jeg helt på jordet? Det er jeg nemlig støtt og stadig ;-D
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2010 foreleseren min har blitt kaldt in på teppet av ledelsen på skolen. og i alle kronikkene i aftenposten så sier de "han ble til og med tatt inn på et møte uten dagsorden". som om det er noen helt avskylig noe om det betyr at de ikke hadde en saksliste. så er det jo litt rart at de tar sånn på vei over akkurat det. eller er de lovpålakt og ha en saksliste?
Gjest sug lut Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Det kan forstås som at han er innkalt uten å få høre hva han skal der, dvs at han ikke får forberedt seg på samme måte som de andre. Det vil si at han i utgangspunktet stiller svakere.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2010 ja det kan stemme! ut i fra det de skriver virker det veldig logisk. har du lest kritikken mot hio i afteposten lut? det er litt artig... hehe han er en flink foreleser og jeg vedder på at han tåler litt bråk
Gjest sug lut Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Ja, leste det. Og støtter ham i den grad avisen gjengir rett.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2010 ja, sånt vet man jo aldri. blir spennende å se om han sier noen på neste forelesning. han er en smule arogant og veldig ironisk i væremåte. de 5 første minuttene likte jeg han ikke. men han er en flott fyr når han bare får vist hvem han er håper han ikke slutter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå