LadyLuck & Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Dette ventet på meg på mail i dag etter tidenes helg I will be here for you All I want is you When I see your face all the Angels are shamed Lay with me beauty Feel me close to you Take my hand to you Touch you softly, your warm skin Cover me with you Over me under you Pull me into you As one we lay entwined All I ever wanted I have I need never wish again You are heaven sent (MDB-for you)
LadyLuck & Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 15. mars 2010 går litt på skyer i dag =D gler meg til jeg ser ham igjenn om noen dager =P
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Så romantisk:) hehe litt for klisjé for meg. Men begynner å bli vant til det da mannen er veeeldig romantisk og sukkersøt av seg. Har skrevet sang til meg og sånn. hehe Men alltid moro å gå og glede seg til å møtes og lure på hvordan neste møte blir!
wirre;o) Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 hehehe... jeg hadde fått hetta sjøl, men for all del ;o) så lenge DU synes det er ille kos ...
LadyLuck & Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2010 er jo teksten fra en sang.. MDB= My Dying Bride.. Koste meg skikkelig, gått å glist siden. Håper dette går, for det syns jeg ærlig talt vi begge fortjener
wirre;o) Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Deilig følelse å kjenne på? Synes jeg ser deg går der med øre til øre-smil ;o)
LadyLuck & Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2010 you bet.. hadde vi kjent hverandre på den måten lengre hadde jeg jaggu overasket ham i kveld.. men den romantiske delen er for ny til at jeg tar sjangsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå