Musemor med tre søte små Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Jeg mener, ta for eksempel SmartClub eller Ikea. Prøv og gå inn for BARE kjøpe en liten ting man trenger. Det går ikke. Av en eller merkelig grunn blir ALLTID vognen full og kassalappen på et 4 sifferet beløp. Og vogn må men jo ha, kan ikke la guttungen løpe fritt rundt i butikken. Det fins forresten enkelte slike sko butikker også. Man står utenfor og venter på trikken som ikke kommer før om 10 minutter og det er kaldt. Man kan jo alltids gå inn å titte litt. Også ender man opp med 2-3 par nye sko.... Andre som kjenner seg igjen???
Hikken Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Nei du, det har aaaldri skjedd meg. Hvis jeg går på butikken for å kjøpe en kilo gulrøtter kommer jeg ut med en kilo gulrøtter. Og en sjokolade. Og den nye yoghurten som jeg har så lyst til å smake på. Og kanskje jeg skal bake litt til uka..? Mel, gjær og vaniljekrem da. Og farris er jo bedre enn vann.. Vent litt, må bare hente en vogn....
Musemor med tre søte små Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2010 Godt å høre det ikke bare er meg. Husket du gulrøttene forresten ;-P
Hikken Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Å fan, gulrøtter ja... *Mathiaaaaaaas! Jeg må på butikken igjen!!*
Expat Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Dette minner meg om dama her inne som sendte mannen på butikken etter melk og brød og som var fly forbanna fordi han ikke kom hjem med middag... Han (uvitende som brødet) kom hjem med melk og brød, punktum... Jeg holdt på å le meg ihjel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå