Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Jeg er nok til tider litt over gjennomsnittet bekymret for den lille i magen. Er 16 uker på vei og har ikke kjent liv ennå.. Kvalmen er borte og nå lurer jeg på hvordan eller om man kjenner når noe går galt? (bortsett fra blødning) Har ingen grunn til å tenke slik, men hadde vært greit å kjenne til tegnene (så kan jeg jo slappe av om jeg ikke har de;)) Takker for svar
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Store blødninger og smerter som minner om rier, eller de er jo faktisk rier da.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Hvis du aborterer så sent så vil det bli en fødsel.. Du kan ikke unngå å merke det for å si det sånn! Det eneste som kan være er at barnet ikke lever, men også det er lite sannsynlig.. Men du.. Gå på soverommet, legg deg ned på senga.. Helt stille og mørkt. Bare tenk på magen din.. Kjenn etter. Alle snakker om disse sommerfuglvingene, det er bullshit. Ingen har kjent det noen gang! Kjenn etter leamus! Og gjerne på ene siden av magen. Jeg garanterer at du vil kjenne det når du vet hva du skal kjenne etter.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Jeg har hatt 1 spontanabort = Ingen smerter, ingen blod, måtte på utskrapning. Har hatt 2 aborter = Typiske rier, kraftige mensen smerter og JÆVLIG mye blod! Ene som tok abort samtidig som meg hylte av smerte, besvimte og herjet på. Fikk smertestillende intrevanøst. Jeg syns ikke det var SÅÅÅÅ gale da. Men kjente det godt for å si det sånn! ;-) Så kan variere dessverre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå