Gå til innhold

Så mye dårlige forhold der ute!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skremt over å lese hvor elendige forhold mange damer her har! Og alt dere finner dere i? Hjelpes.. Hvorfor kan dere ikke prate med mannen istedet for å bare bite i dere alskens og så pøse det ut her inne? Jeg forstår det ikke.. Det er jo ingen statshemmelighet at nøkkelen til et godt forhold er kommunikasjon. Her er det jaggu mange underkuede kvinnfolk som tydeligvis går med lua i handa ovenfor mannen. Seriøst, hvorfor gjør dere det? Og hvorfor i allveden vil man reprodusere seg med en som det ikke går an å snakke med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man får barn stiller det krav til forholdet på en helt annen måte enn det å ha et barneløst forhold.. De fleste har ingen problemmer med å gi parteren sin rom til andre ting når man ikke har barn, men når man får barn så må man faktisk offre litt. Da legger man også merke til at mannen ikke hører etter/forstår den andre personens behov...

Skrevet

Jeg ble underkuet i mine to første forhold i livet.

de var fra jeg var 15 til jeg var 24. (dum og ung)

Nå er jeg i et nytt forhold, med en snill liberal mann, men jeg holder liksom liv i den gamle tralten som jeg er vant med.

Jeg tørr ikke å konfrontere han med ting som han kanskje kan bli sint for.

Vet ikke hva jeg er redd for. Men vil så nødig skuffe.

Så jeg finner meg i å være "fange" i mitt eget hus.

Skrevet

Alle par har problemer, og man får jo som oftest bare høre om kranglene/problemene her inne.

Er da ikke en kjeft som legger ut om hvor bra de har det, for man trenger jo rett og slett ikke råd og synspunkt fra andre da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...