brooklyn Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Har termin 11 april, og muntlig eksamen er fra 12-16 april. Jeg har forsøkt å få tilrettelagt eksamen, men det vil ikke skolen min, så jeg må velge dato på forhånd. Dette er mitt tredje barn, nr 1 kom 12 dager før termin, nr 2 dagen etter. Skal jeg satse på mandag 12 eller fredag 16? Skikkelig teit, men jeg er i beit! Hva ville du ha gjort?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Det er uansett umulig å si når du kommer til å føde. Jeg ville ha trukket helt tilfeldig, og håpet det beste... Makan til dårlig tilrettelegging fra skolen din, forresten. Du burde bli satt opp både 12. og 16., sånn at du kunne ha 12. som utgangspunkt men få 16. hvis du plutselig føder akkurat da...
Rampongi Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 12. april. Men det er jo lotto.. Forhåpentligvis kommer ungen før tida denne gangen også. Om den ikke gjør det, så kan du vel ikke ta eksamen de andre dagene uansett eller? Det ble jo helt lotto dette.. Misunner deg ikke, mulig du kan ta den eksamen senere eller? Kanskje du kan få legeerklæring, vil tro fødsel burde være grunn nok til ikke å møte?
brooklyn Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2010 Du ANER ikke for en velformulert søknad jeg sendte inn om tilrettelegging, der jeg aller nådigst spurte om å få bli satt opp på eksamen både mandag og fredag, med løfte om å ringe inn mandag morgen kl 08 for å si om jeg kom den dagen eller på fredagen! Kjenner jeg er helt oppgitt over hvor vanskelig de skal være akkurat her. Greit nok at de ikke har vært borti denne typen "problemstilling" før, men jeg skisserer jo (synes jeg selv) en veldig ok løsning, men det var tydeligvis ikke så bra som jeg trodde...
brooklyn Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2010 Neste sjans er ikke før til jul, og det er så lenge til! Jeg liker ikke faget engang (matematikk), så vil bli ferdig med det så snart som mulig, mens det sitter noenlunde friskt i minnet. Får greit legeerklæring, men vil jo bli ferdig! (syte over kjipe skolen min)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå