semalilla Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Vi trenger det, ikke sant? Jeg kjenner at jeg ihvertfall gjør det for tida.. Her kan vi tyte ut med all guffa vår! Jeg er 35+2 idag, og merker at nå er det virkelig en helt annen dans (eller ingen dans i det hele tatt!). Det er 5 år siden forrigemann, og på mange måter har det vært et lettere svangerskap (hvertfall vektmessig!), men nå begynner plagene å melde seg i tur og orden. Jeg nevner i fleng: - ANDPUSTEN! Det skal virkelig ingenting til før jeg snapper etter pusten, om jeg så bare er litt tett i nesa (som også er en pest og en plage, har vært det hele sv.skapet) eller skreller poteter, eller snakker og går samtidig. Tror det har med både blodtrykksfall og stor mage å gjøre.. - STIKKINGER! Det stikker som besatt i livnmormunnen, særlig når vesla beveger seg/trykker seg nedover. Jeg synes det er rart at hun ikke klarer å presse seg ut ved egen kraft, så heftig det kjennes ut. Det er skikkelig AUAAU, og er der veldig ofte.. - BEKKENET! Har hatt b-løsning siden uke 17, men har hatt en kjempegod periode siden nyttår. Så smalt det for noen dager siden, og nå er jeg nesten like ille. - TISSING! Hele tida. Hele natta. - KYNNERE! ...som tar helt pusten fra meg. Foreløpig har jeg sluppet unna halsbrann og vann i kroppen, men jeg har da ennå noen uker igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå